همایش «همه واقف باشیم» در قم برگزار شد
کد خبر: 1351153
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۵

همایش «همه واقف باشیم» در قم برگزار شد

گروه اجتماعی: همایش «همه واقف باشیم» شب گذشته از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم در این شهر ‌برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم، همایش همه واقف باشیم شب گذشته، 15 دی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش، استاندار قم، معاونان وی، حجت‌الاسلام شیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم و جمعی دیگر از مسئولان و مدیران شهر و استان قم برگزار شد.
حجج‌اسلام والمسلمین شوذب شیری و محمد‌صادق صالحی‌منش، مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه و استاندار قم در این همایش به سخنرانی پرداختند و مطالبی را در مورد اهمیت وقف و انفاق در راه خدا بیان کردند.
بخش دیگر همایش همه واقف باشیم به تقدیر و تجلیل از مدیران کل سابق اوقاف و امور خیریه استان قم یعنی حجج‌اسلام والمسلمین فاضلی، روحانی‌نیا، هاشمی و ناظمی اختصاص داشت و پس از آن نوبت به تجلیل از دیگران رسید.
مجید ذاکری، سعید اسدالله اصغری، زهرا‌سادات اسلامی و زهره خوش‌لهجه به‌عنوان حافظان برتر قرآن، سکینه رشیدی، عابدین ابراهیمی به‌عنوان واقفان شاخص و محمد دلبری، شهردار قم، رسولی، شهردار منطقه شش قم، دلاوری، معاون عمرانی و محرری، معاون هماهنگی امور زائران استاندار، دولابی‌نژاد، رئیس کلانتری 25 و محمدزاده، رئیس کلانتری 19، بهشتی، معاون فنی شهردار قم و نیز متقیان، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری به‌عنوان وقف‌یاوران برتر تجلیل شدند.
همچنین در این همایش از خادمان بقاع متبرکه؛ رستم خیبری، عبدالکریم شعبانی، ابراهیم ملارضایی و نیز خادمان افتخاری آنها تقدیر شد.
اهدای لوح و هدایایی به حجج اسلام عزیزالله ترابی، ابراهیمی امام جمعه دستجرد، خراسانی، امانی، فاطمیان، صدر و خوئی نیز به‌عنوان مسئولان برتر فرهنگی و نیز قزوینیان، حسین رضوانی، محمد کارگر شریف‌آبادی، جهانگیر مرادی و علی عرب‌نژاد به‌عنوان اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه بخش پایانی این همایش بود.

captcha