دستاوردهای امروز انقلاب برگرفته از خون‌های ‌شهداست
کد خبر: 1362307
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹

دستاوردهای امروز انقلاب برگرفته از خون‌های ‌شهداست

گروه سیاسی: معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار سنندج گفت: هر آنچه امروز داریم از برکت انقلاب و خون‌های ریخته شده شهدا است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)‌ از کردستان، موحد امان‌اللهی، معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار سنندج امروز، 2 بهمن در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر این شهرستان، اظهار کرد: ما میراث‌دار خون‌هایی هستیم که در راه پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی نثار شد و باید به بهترین شکل ممکن از دستاوردهای حاصل از آن پاسداری کنیم.



وی با اشاره به وجود تنش‌های فراوان در منطقه خاورمیانه افزود: در برخی کشورها چون مصر با وجود آنکه انقلاب صورت گرفت اما به‌دلیل نبود رهبر با بینش و درک صحیح، نافرجام و ابتر ماندند اما کشتی انقلاب شکوهمند اسلامی با سکانداری امام راحل(ره) و بینش و درایت مقام معظم رهبری تمامی طوفان‌ها، توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان و بدخواهان را به سلامت پشت سر گذاشته است.



امان‌اللهی عنوان کرد: با مشاهده این اوضاع، عظمت و درایت رهبر فقید انقلاب اسلامی و جانشین خلف ایشان را بیشتر متوجه می‌شویم و این از برکاتی است که شامل حال جامعه ما شده است.



وی در رابطه با برنامه‌های دهه فجر این شهرستان اعلام کرد: نواخته شدن گلبانگ انقلاب در ساعت9:33 روز دوازدهم بهمن‌ در سطح آموزشگاه‌ها و مدارس نخستین برنامه است.



معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار سنندج با تأکید بر لزوم حضور فعال ادارات در اینگونه برنامه‌ها تصریح کرد: آذین‌بندی محیط و سردرب ادارات باید به‌شکل جدی مورد توجه قرار گیرد.



وی خاطر‌نشان کرد: فضاسازی محیط شهری توسط شهرداری سنندج به‌گونه‌ای که مرتبط با ایام دهه فجر باشد و پوشش خبری عملکرد نهادها در این ایام از سوی رسانه‌ها از دیگر اقدامات در این دهه است.



امان‌اللهی در پایان با اشاره به لزوم ارائه گزارش خدمات انجام شده در طول سال‌های پس از انقلاب‌ یادآور شد: این خدمات باید با اقدامات صورت گرفته در پیش از انقلاب مقایسه شود تا ارزش عملکرد نظام اسلامی بیشتر روشن شود.

captcha