ثبت‌نام طرح «ضیافت اندیشه اساتید» دانشگاه آزاد زنجان آغاز می‌شود
کد خبر: 1433515
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
۱۱ مرداد؛

ثبت‌نام طرح «ضیافت اندیشه اساتید» دانشگاه آزاد زنجان آغاز می‌شود

گروه اندیشه: مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: در حال حاضر برنامه‌های قابل اجرا در طرح ضیافت اندیشه اساتید این دانشگاه تهیه و تدوین شده است و همزمان با ۱۱ مردادماه جاری نیز اقدام به ثبت‌نام از اساتیدی این طرح می‌شود.

احمد صمدی، مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به این که این دانشگاه امسال طرح ضیافت اندیشه دانشجویی را برگزار نمی‌کند، گفت: با توجه به محدودیت بودجه این طرح در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان،‌ تنها بخش اساتید این طرح برگزار خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر برنامه‌های قابل اجرا در طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان تهیه و تدوین شده است و همزمان با 11 مردادماه جاری نیز اقدام به ثبت‌نام از اساتیدی که تمایل به شرکت در این طرح معنوی را دارند، خواهیم کرد.

مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با تأکید بر این‌که ظرفیت تعریف‌شده برای این طرح، 50 نفر است، اظهار کرد: طح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه آزاد زنجان برای سومین سال متوالی در همین دانشگاه به اجرا درخواهد آمد.

صمدی بیان کرد: محتوای اصلی طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه آزاد زنجان دروس معرفت‌شناسی و اخلاق اسلامی است که در قالب کلاس‌های آموزشی و نشست‌های هم‌اندیشی از 15 تا 21 شهریورماه سال‌جاری در این دانشگاه به اجرا درمی‌آید.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در طول اجرای طرح ضیافت اندیشه اساتید این دانشگاه، اظهار کرد: نشست‌های هم‌اندیشی دینی و فرهنگی براساس تغییرات دنیای مدرن، نشست تفسیر قرآن با حضور آیت‌الله سید‌محمد حسینی‌زنجانی و همچنین نشست‌های علمی با موضوع اقتصاد کشور، از جمله این برنامه‌های فرهنگی محسوب می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به این‌که برخی مسابقه‌های فرهنگی این طرح در سال‌های گذشته مورد استقبال اساتید و خانواده‌های آنها قرار گرفته است، امسال نیز در قالب‌های نویی برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در پایان یادآور شد: علاوه بر این برنامه‌ها، خانواده‌های اساتید شرکت‌کننده در طرح نیز می‌توانند در جلسه نقد شبکه‌های مجازی با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه زنجان شرکت کنند.

captcha