استقرار ۶۰ دستگاه آمبولانس در محل برپایی نماز عید سعید فطر
کد خبر: 1434171
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱

استقرار ۶۰ دستگاه آمبولانس در محل برپایی نماز عید سعید فطر

گره سلامت: مدیر روابط عمومی اورژانس تهران به تشریح تمهیدات این مجموعه برای مراسم نماز عید سعید فطر پرداخت و گفت: در نماز عید سعید فطر تهران ۶۰ دستگاه آمبولانس و ۱۶۰ نفر تکنسین فوریت‌های پزشکی به همراه تجهیزات بحران برای مصدومان احتمالی حضور موثری خواهند داشت.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به تشریح تمهیدات این مجموعه برای مراسم نماز عید سعید فطر پرداخت و گفت: مرکز اورژانس تهران از ساعت 1:00 بامداد همان روز تا پایان مراسم با استقرار در محل برگزاری نماز عید سعید فطر، به ارائه خدمات مورد نیاز نمازگزارن خواهد پرداخت.
وی افزود: این مرکز با 60 دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس، 10 دستگاه موتورلانس، چهار دستگاه خودرو فرماندهی، هشت نفر پزشک و 160 نفر تکنسین فوریت‌های پزشکی به همراه تجهیزات بحران برای مصدومان احتمالی در عید سعید فطر حضور موثر دارند.
وی خاطرنشان کرد: نمازگزاران می‌توانند در صورت برخورد با موارد فوریت‌های پزشکی با شماره 115 تماس، یا به یکی از واحدها مراجعه کنند و تا رسیدن به مرکز درمانی از اقدامات اولیه برخوردار شوند.

captcha