ترجمه کُردی کتاب «شرح اسم» در کردستان منتشر می‌شود
کد خبر: 3311424
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

ترجمه کُردی کتاب «شرح اسم» در کردستان منتشر می‌شود

گروه هنر: مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از انتشار ترجمه کردی کتاب «شرح اسم» به همت این اداره کل خبر داد.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از انتشار ترجمه کُردی کتاب «شرح اسم» به همت این اداره کل خبر داد و اظهار کرد: این کتاب در خصوص زندگینامه حضرت آیت الله خامنه‌ای  و نویسنده آن آقای هدایت الله بهبودی است و توسط جلیل محمودی به زبان کردی سورانی ترجمه شده است.
وی با اشاره به اینکه این کتاب در ۲۱ بخش و در قالب ۳۲۰ صفحه ترجمه شده است، افزود: کتاب شرح اسم در دو هزار جلد منتشر و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. این کتاب از سوی انتشاراتموسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی چاپ شده و اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز هم اکنون چاپ کتاب را به زبان کردی در دست اقدام دارد.
وی بیان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در طول چند سال اخیر ۸۰ عنوان کتاب را منتشر کرده است، افزود: سال گذشته کتاب های جوان و جوانی، پدافند غیرعامل، ۲۵ درس از زندگی امام(ره) مسافر کربلا، شمع کُردی، منادیان وحدت، آسیب شناسی مراسم عاشورا با تأکید بر قمه‌زنی و امام حسین(ع) در روایت اهل سنت به همت این اداره کل منتشر شد.
حجت‌الاسلام صفی یاری یادآور شد: همچنین کتاب کردی حجاب با عنوان "مراوری ناو صدف" نیز به همت این اداره کل منتشر و در سطح استان توزیع شد.

captcha