گفتمان قالب معلمان در آموزه‌های دینی دارای وحدت رویه باشد
کد خبر: 3335883
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

گفتمان قالب معلمان در آموزه‌های دینی دارای وحدت رویه باشد

گروه اجتماعی: معاون سیاسی ـ اجتماعی فرمانداری ملایر اظهار کرد: اتفاقی که در آموزش و پرورش می‌تواند رخ دهد این است که گفتمان قالب معلمان با دانش‌آموزان با یک وحدت رویه پیرامون آموزه‌های دینی باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، محمدقاسم عبدلی، معاون سیاسی ـ اجتماعی فرمانداری ملایر گفت: در حوزه فرهنگ و آموزش و پرورش با چالش‌های جدی مواجهیم و بیشتر خانواده‌ها درگیر این مسائل هستند و عقبه آن فضای مجازی است که متأسفانه نسل جوان برنامه‌های بد این فضا مجازی را برای خود الگو قرار داده‌اند.

وی افزود: اتفاقی که در آموزش و پرورش می‌تواند رخ دهد این است که گفتمان قالب معلمان با دانش‌آموزان با یک وحدت رویه پیرامون آموزه‌های دینی باشد؛ پیشنهاد می‌دهم برای رسیدن به اهداف برنامه‌های  فرهنگی، ارتقای اطلاعات سیاسی و اجتماعی معلمان را با برنامه‌ریزی در دستور کار قرار دهید و برای این کار معلمان باید به‌روز باشند چراکه افسران فرهنگی جامعه محسوب می‌شوند‌.

کاوه برخورداری، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر نیز با اشاره به عملکرد ماهانه این اداره در این جلسه گفت: حسین کرمی که در ماه گذشته رتبه اول نانو در استان را کسب کرده و جزو 40 دانش‌آموز برتر کشوری در این رشته است، موفق به کسب رتبه 22 کشوری در کنکور رشته تجربی شد.

وی بیان کرد: 54 درصد دانش‌آموزان که امسال انتخاب رشته می‌کنند طبق قرارداد امضا شده با استان باید به سمت رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای و کار و دانش هدایت شوند، ما توقع داریم همه دستگاه‌های شهرستان در بحث توزیع متوازن رشته‌ای کمک کنند و همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم این برنامه را محقق کنیم.

captcha