شرکت بیش از 100 استاد در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه گیلان
کد خبر: 3350540
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
حجت‌الاسلام مهدوی خبر داد:

شرکت بیش از 100 استاد در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه گیلان

گروه اجتماعی: مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان گفت: یکصد و 10 نفر از اساتید تا پنجم شهریورماه در رابطه با معرفت‌شناسی و مباحث سیاسی آموزش می‌بینند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه گیلان که از روز گذشته، 31 مرداد در این دانشگاه آغاز شده است، اظهار کرد: یکصد و 10 نفر از اساتید تا پنجم شهریورماه در رابطه با معرفت‌شناسی و مباحث سیاسی آموزش می‌بینند.

وی با اشاره به مسئولیت خطیر اساتید در دانشگاه‌ها، تصریح کرد: اساتید دانشگاه بایستی به سمت ساختن تمدن نوین اسلامی حرکت کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه امروز شهدایی همچون چمران، شهریاری و 300 هزار شهید، برای نسل ما هویت‌ساز هستند، بیان کرد: اساتید ما باید بدانند که باید بیش از هر چیز دیگری هویت جوان ایرانی اسلامی را ارتقاء دهند که همواره تمدن‌سازان تاریخ بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام مهدوی علم و دانش را مهمترین سرمایه حیات‌بخش و کمال‌بخش در فرد و اجتماع دانست و تصریح کرد: علم و دانش یکی از مهمترین سرمایه‌هایی است که در فضای دانشگاهی جلوه بیشتری از سرمایه‌های دیگر دارد.

وی در پایان با بیان اینکه از اساتید مطرح و قوی در این طرح استفاده می‌شود، گفت: برنامه‌های فرهنگی و جانبی همچون دیدار با علمای استانی، نشست صمیمانه اساتید، برگزاری اردوی یکروزه زیارتی به مقصد قم جمکران و شهرداری و محفل انس با قرآن در حاشیه این طرح برگزار می‌شود.

captcha