تجمع مردم گرمسار در اعتراض به اعدام آیت‌الله نمر در مسجدجامع این شهر
کد خبر: 3464560
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

تجمع مردم گرمسار در اعتراض به اعدام آیت‌الله نمر در مسجدجامع این شهر

گروه اجتماعی: شماری از شهروندان گرمساری در اعتراض به اقدام ننگین آل‌سعود در به شهادت رساندن رهبر شیعیان عربستان روز دوشنبه در مسجد جامع این شهرستان تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، این تجمع مردمی در اعتراض به اعدام آیت‌الله نمر باقر النمر، رهبر شیعیان عربستان با محوریت شعار مرگ بر آل سعود امروز 14 دی در این شهر برگزار شد.

شهادت مظلومانه عالم بزرگ شیعه، مصلح بیدارگر و منادی راه حق شیخ باقر النمر به دست حکام ظالم آل‌سعود که موجب تاسف و تاثر امت اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی شد، مردم شهیدپرور گرمسار نیز با برپایی تجمع در مسجد جامع این شهر با صدور بیانیه‌ای، این اقدام ننگین دولت آل‌سعود را محکوم کردند.
آیت‌الله نمر باقرأمین النمر، رهبر شیعیان عربستان در سال 1379 هجری قمری در عوامیه واقع در شرق عربستان متولید شد، او در پی اعتراضات شیعیان عربستان در سال 2012 بازداشت شد و در 23 مهرماه 1393 دادگاه جنایی عربستان سعودی وی را به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و محاربه به اعدام با شمشیر و به صلیب کشیده شدن در انظار عمومی محکوم کرد.
حکم اعدام آیت‌الله نمر باقرأمین النمر بارها از سوی سازمان‌های حقوق بشری محکوم شده و از عربستان خواسته شده بود که این حکم را اجرا نکند، اما رژیم آل‌سعود این فعال حقوق بشر را اعدام کرد.
یادآور می‌شود در این تجمع فرماندار، فرمانده نیروهای انتظامی و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان گرمسار حضور داشتند.

captcha