«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» راهبردی‌ترین راهکار مقابله با تحریم استکبار جهانی است
کد خبر: 3485161
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» راهبردی‌ترین راهکار مقابله با تحریم استکبار جهانی است

گروه سیاسی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد گفت: الگو قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و اجرایی ساختن شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی زمینه مناسب برای رونق اقتصادی کشور را مهیا می‌سازد.

حجت‌الاسلام ورمقانی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، طی سخنانی درباره نامگذاری سال ۹۵ از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل اظهار کرد: برنامه‌ریزی تمامی دستگاه‌ها ونهادهای کشور درسال جدید باید برمبنای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل پایه‌ریزی شود.

وی با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی درطی برهه‌های مختلف و تحریم‌های ناجوانمردانه آنها افزود: لازم و ضروری است تمامی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی با تمام تلاش خود به دنبال ایجاد تحرک و عمل به معنای واقعی در بحث اقتصاد مقاومتی باشند.

حجت‌الاسلام ورمقانی با بیان اینکه شکوفایی و رشد همه جانبه کشور تنها در سایه عمل و توجه به اقتصاد مقاومتی تحقق می‌پذیرد اعلام کرد: الگو قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و اجرایی ساختن شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی زمینه مناسب برای رونق اقتصادی کشور را مهیا می‌سازد.

وی عنوان کرد: به خوبی واضح و روشن است که حرکت در حوزه اقتصاد باید بر اساس مدل اقتصاد مقاومتی باشد و به همین دلیل با توجه به شعار امسال، توجه به اجرایی کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی یک الزام به شمار می‌رود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد یادآور شد: مهم این است که این سیاست‌ها به خوبی و در مسیر صحیح اجرایی شوند، همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری برای اجرایی کردن این شعار به خوبی می‌توان این الزام را مشاهده کرد.

captcha