دارالقرآن بسیج به‌زودی در کردستان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3506121
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

دارالقرآن بسیج به‌زودی در کردستان راه‌اندازی می‌شود

‌گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول تعلیم و تربیت سپاه بیت المقدس کردستان از راه‌اندازی دارالقرآن بسیج خبر داد و گفت: به زودی مؤسسه دارالقرآن بسیج استان کردستان راه‌اندازی می‌شود که تولیت برگزاری مسابقات و برنامه‌های قرآنی را برعهده دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)از کردستان، محمدمهدی جعفری، مسئول تعلیم و تربیت سپاه بیت المقدس کردستان امروز، 23 خردادماه در ویدئو کنفرانس با معاون فرهنگی اداره اوقاف کردستان اظهار کرد: تعامل با اوقاف موجب رشد کمی و کیفیت برنامه‌های فرهنگی می‌شود.

وی بسیج را یک مزرعه بی‌حصار دانست و افزود: همه اقشار جامعه عضوی از جامعه بسیج هستند و باید در برنامه‌های قرآنی و فرهنگی مشارکت داشته باشند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: همکاری با اوقاف در برنامه‌های قرآنی و فرهنگی موجب رشد کمی و کیفیت برنامه‌ها می‌شود.

وی از راه‌اندازی دارالقرآن بسیج خبر داد و عنوان کرد: به زودی مؤسسه دارالقرآن بسیج استان کردستان راه‌اندازی خواهد شد که تولیت برگزاری مسابقات و برنامه های  قرآنی را برعهده دارد.

جعفری اوقاف را از سازمان‌های فعال و پیشرو در برنامه‌های قرآنی دانست و اعلام کرد: اوقاف و سپاه باید از تجارب همدیگر در اجرای برنامه‌های قرآنی استفاده کنند.

یادآور می‌شود؛ در این ویدئو کنفرانس جانشینان فرماندهان سپاه شهرستان‌ها و روسای اوقاف و اخیریه شهرستان‌های استان بر ایجاد هم افزایی و تعامل با همدیگر تأکید داشتند.

captcha