برنامه شب‌های قدر در سبزوار
کد خبر: 3510007
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰

برنامه شب‌های قدر در سبزوار

گروه اجتماعی: همزمان با احیای شب‌های پر فیض قدر در سراسر کشور، این مراسم معنوی در بسیاری از نقاط شهرستان سبزوار از جمله مصلای این شهر با حضور حجت‌الاسلام ماندگاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همزمان با شب‌های پر فیض قدر در سراسر کشور این مراسم معنوی در بسیاری از نقاط شهرستان سبزوار در مساجد، روستاها و شهرها برگزار می‌شود.
از جمله مراسم معنوی شب‌های قدر در سبزوار در حسینیه عطارها است که از ساعت 22، با سخنرانی حجت‌الاسلام جلالیان و مداحی ابوالفضل ارقند، روح الله محفوظی، احسان یاوری برگزار می‌شود.
همچنین در مراسم دیگری که با حضور حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری، مسئول سابق نهاد رهبری در دانشگاه علم و صنعت و عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا و حجت الاسلام اسکندری در مصلی نماز جمعه و مداحی حاج سید جعفر ماه رخسار، حاج صادق آهنگران، حاج سید حسین محمد نیا، حاج محمد گلابگیر و جواد فلاحی برگزار می‌شود، مردم به احیای اولین شب قدر می‌پردازند.
از جمله مکان‌های دیگری که در سطح شهرستان با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه این مراسم معنوی برگزار می‌شود می‌توان به هیئت مکتب الحسن(ع)، ضلع جنوب شرقی میدان اسرار، آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) واقع در چهار بیهق، آستان مقدس امامزاده شعیب(ع) واقع در فاصله بین میدان فلسطین تا میدان نقابشک، آستان مقدس امامزاده حسن کوشک(ع) در فاصله بین چهار راه علی ذغالی تا میدان قلوه، هیئت شاه حسینی، میدان نقابشک، خیابان رضوی، هیئت ثارالله(ع) در کنار خیابان لاله 1 خیابان بنیاد شهید، موسسه خیریه دارالمحسنین در خیابان فیاض، فیاض۴، پلاک۳، مسجد پامنار در خیبان مرکزی شهر بیهق و برگزاری مراسم ویژه در گلزار شهدای گمنام واقع در مسیر جاده شهرک توحید توسط هیات مکتب شهدا اشاره کرد.
captcha