رقابت دانش‌آموزان و معلمان کامبوجی در حفظ قرآن
کد خبر: 3514745
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

رقابت دانش‌آموزان و معلمان کامبوجی در حفظ قرآن

گروه بین‌الملل: مسابقات حفظ قرآن کریم ویژه معلمان و دانش‌آموزان کشور کامبوج در مجتمع آموزشی «الرحمة» این کشور برگزار شد.

مسابقات حفظ قرآن در کامبوج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه کویتی «الأنباء»، این مسابقات به همت انجمن بین‌المللی «الرحمة» وابسته به انجمن «الاصلاح الاجتماعی» کویت برگزار شد و شرکت‌کنندگان در سه سطح در این مسابقات به رقابت پرداختند.

«علی الراشد»، جانشین رئیس دفتر انجمن بین‌المللی «الرحمة» کویت در کشورهای کامبوج و فیلیپین در این باره گفت: این مسابقات با هدف گسترش ارزش‌های اسلامی و ایجاد فضایی مناسب برای یادگیری مفاهیم قرآن و ارزش‌های این کتاب الهی برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در راستای اهتمام و توجه انجمن بین‌المللی «الرحمة» کویت به مقوله انسان‌سازی به‌عنوان رسالت والای تمدن اسلامی برگزار شد و در این مسابقات جمعی از دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، علاقه‌مندان به فراگیری قرآن و علوم قرآنی و معلمان حضور داشتند.

علی الراشد در ادامه با تأکید بر این که فراگیری قرآن یکی از باب‌های مهم فهم صحیح و درک صادقانه اسلام است، گفت: این رقابت‌ها در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

انجمن بین‌المللی «الرحمة» وابسته به انجمن اصلاح اجتماعی کویت، پیش از این نیز طرحی را با عنوان «بالقرآن نحیا قلوبهم»(با قرآن قلب‌هایشان را زنده می‌کنیم) به منظور آموزش قرآن و علوم اسلامی به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز در کشور کامبوج(جنوب شرقی آسیا) راه‌اندازی کرد
.
captcha