دیدار با خانواده شهدا ارج نهادن به مقام و منزلت شهداست
کد خبر: 3540811
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶

دیدار با خانواده شهدا ارج نهادن به مقام و منزلت شهداست

گروه سیاسی: فرماندار سقز، دیدار با خانواده شهدا را ادای دین به آنان و زمینه‌ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا دانست.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، علی اکبر ورمقانی، فرماندار سقز امروز، چهارم آبان ماه در دیدار با خانواده شهید صالحیان و عبدالله زاده، با اشاره به دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با تقدیم خون فرزندان خود به نظام مقدس اسلامی، هرگز نگذاشتند ذره‌ای از خاک پاک میهن اسلامی مورد تعرض دشمنان قرار بگیرد.

وی افزود: ایران اسلامی با خون شهیدان آبیاری شده و هرگز نخواهیم گذاشت درخت تنومند انقلاب ضعیف شود.

فرماندار سقز با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، عنوان کرد: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و امروز هم با همان روحیه در مقابل تمام دشمنان ایستاده‌اند.

وی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را ادای دین به آنان و زمینه‌ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا برشمرد و همواره بر تکریم خانواده‌های شهیدان تاکید کرد.

حسنی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سقز در ادامه این جلسه گفت: پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام ایشان وظیفه سنگین و توجه به خانواده شهدا و ایثارگران از اولویت‌های بنیاد شهید است.

وی افزود: شهرستان سقز برای پاسداری از کیان اسلامی بیش از 2 هزار شهید، جانباز و آزاده سرفراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حسنی با اشاره به اینکه شهیدان نعمت‌های خداوند بر ما هستند، یادآور شد: باید همواره نگاه ما به خانواده شهیدان یک نگاه ویژه باشد، چون آنان بهترین و عزیزترین کس خود را در راه نظام مقدس اسلامی و امنیت کشور تقدیم کردند.

captcha