افتتاح دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن کشور در اراک
کد خبر: 3547861
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

افتتاح دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن کشور در اراک

گروه اقتصاد: مدیرعامل شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو از برگزاری دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن کشور از امروز، دوم آذرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن کشور در محل نمایشگاه بین‌المللی استان مرکزی به همت شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو، امروز، سه‌شنبه دوم آذرماه آغاز به کار می‌کند.
محمدعلی ترحمی امیری، مدیرعامل شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با حضور 70 شرکت بازرگانی و تولیدی از سراسر کشور از سه‌شنبه، 2 آذرماه الی جمعه، 5 آذرماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت‌های بازرگانی، صنعت، معدن و ابزار آلات آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایش عموم گذاشته و آماده همکاری و مشارکت با سایر بخش‌های صنعتی و بازرگانی کشور برای عقد قرار داد و مشارکت در پروژه‌ها خواهند بود.
مدیرعامل شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو تصریح کرد: هیات هفت نفره‌ای از هیات رئیسه اتاق صنایع و تجار کشور عراق جهت بازدید و خرید ماشین‌آلات صنعتی و معدنی از این نمایشگاه‌ها بازدید خواهند کرد.
ترحمی در پایان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه تا جمعه، پنجم آذرماه بالغ بر فضای 5000 متر مربع از ساعت 15 الی 21 شب برای بازدید عموم دایر است.
گفتنی است، دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن، امروز، دوم آذرماه راس ساعت 18 افتتاح می‌شود.
captcha