تأمین امنیت کشور مانع رسیدن دشمنان به اهداف پلیدشان می‌شود
کد خبر: 3597602
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

تأمین امنیت کشور مانع رسیدن دشمنان به اهداف پلیدشان می‌شود

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نیروهای اطلاعاتی با هوشیاری همه نقشه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان را کشف و خنثی می‌کنند و با تأمین امنیت کشور مانع رسیدن دشمنان به اهداف پلیدشان می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از‌ کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان شامگاه دوشنبه، 18 اردیبهشت ماه در جلسه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر مریوان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک روز معلم، اظهار کرد: شهید مطهری دارای ویژگی‌های ممتاز و بارز کلامی بودند و امام راحل(ره) ایشان را برکت بزرگی برای نظام می‌دانستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان همچنین با اشاره به نامگذاری روز نیمه شعبان بنام روز سربازان گمنام، افزود: از جانفشانی‌ها و فعالیت‌های امنیتی سربازان گمنام برای حراست و حفظ امنیت این آب و خاک تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به همکاری نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در کنار سربازان گمنام، اعلام کرد: همه نیروهای مسلح در کنار سربازان گمنام ید واحد هستند که امنیت و آرامش را برای کشور فراهم می‌کنند .

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی بیان کرد: نیروهای اطلاعاتی با هوشیاری همه نقشه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان را کشف و خنثی می‌کنند و با تامین امنیت کشور مانع رسیدن آنها به اهداف پلیدشان می‌شوند .

وی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از واجبات زندگی انسان عنوان کرد و گفت: انسان عاقل هیچ وقت سراغ گناه نمی‌رود و اگر کسانی که مرتکب گناه می‌شوند عقل و دانش داشته باشند هیچوقت گناه نمی‌کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، خوشی‌ها و لذت‌های شیرین دنیوی را بی ارزش خواند و گفت: هیچ لذت زودگذر دنیوی ارزش این را ندارد که فرد همیشه در عذاب و سختی باشد.

وی شرایطی که در قیامت برای مجرمین و گناهکاران وجود دارد را بسیار سخت‌تر و عذاب آورتر از عذاب‌های دنیوی دانست و گفت: انسان عاقل هیچگاه زندگی توام با آرامش بهشتی را با هیچ لذت دنیوی عوض نمی‌کند.

آیت الله حسینی شاهرودی قرآن را راهنمای زندگی بشر خواند و گفت: بهترین مسیر زندگی در قرآن ترسیم شده و ماه رمضان بهترین فرصت انس با خدا و تدبر در آیات قرآن است.

وی در ادامه افزود: اگر انسان بخواهد به جایی برسد و دستور و راهنمایی قرآن و رسولش را اجابت کند سعادت دنیوی و اخروی خود را تامین کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تأکید کرد: اگر انسان عقل داشته باشد و در جستجوی سعادت و عاقبت بخیری دنیا و آخرت باشد انبیاء و اهل بیت را رها نمی‌کند و اسیر وسوسه‌های شیطان نمی‌شود.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن، اعلام کرد: اگر مسلمانان همه باهم باشند و در زیر چتر قرآن ید واحد باشند هیچ دشمنی نمی‌تواند بر آنها غلبه کند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی، نظام اسلامی را یک معروف بزرگ دانست و گفت: تفاوت مومن و کافر در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است کسانی‌که منکرات را رواج دهند و مانع ترویج معروفات شوند منافق هستند و اگر اظهار مسلمانی هم بکنند مسلمان نیستند.

وی یادآور شد: هیچ فرد مومن و با تقوایی نمی‌تواند از کنار منکرات براحتی و بی‌مسئولیت عبور کند زیرا ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر جامعه را به سمت و سوی مکتب الهی هدایت می‌کند.

captcha