تکیه بر توان بومی از افتخارات ملت ایران است
کد خبر: 3611564
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

تکیه بر توان بومی از افتخارات ملت ایران است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ایران از هیچ تهدیدی نمی‌ترسد و یکی از افتخارات ملت ایران بعد از انقلاب این است که با تکیه بر داخل و توان بومی توانستیم به پیشرفت برسیم و در این مسیر از هیچ کسی کمک نگرفته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 30 خردادماه در دیدار روحانیان مریوان ضمن اشاره به برکت تلاوت قرآن در زندگی و اهمیت آن در ماه رمضان، اظهار کرد: به همه بشریت ثابت شده که هیچ کس نمی تواند آیه ای یا سوره ای مانند قرآن بیاورد.

وی با اشاره به اینکه قرآن تبیان است و ویژگی های مشخصی دارد، گفت: پیشرفت های بشریت هر روز ابعاد تازه ای از معجزه بودن قرآن را به اثبات می رساند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه سرتا سر قرآن همه معجزه است، افزود: قرآن شامل معجزه های عددی و آینده نگری های فراوانی است و خبرهای فراوانی از آسمان و زمین می دهد.

وی سلامت کامل را در عمل به قرآن دانست و گفت: قرآن یک کتاب نظامی نیست اما فنون نظامی فراوانی در آن ذکر شده تا به امنیت کامل برسیم زیرا هر جا که به قرآن عمل کرده ایم پیروز بودیم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به اینکه امروز امنیت خود را مدیون قرآن هستیم، افزود: در آیات متعدد قرآن به ما هشدار داده شده که دشمنان خواهان سختی و ایجاد مشکل برای مسلمانان هستند و برای رسیدن به اهداف خود از راههای مختلف اقدام می کنند.

وی گفت: اتحاد و نترسیدن تنها راه مبارزه با دشمنان است و دشمنان باید در همه جای دنیا از ما بترسند و احساس خطر کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: قوی بودن در مقابل دشمنان راهبرد ما در مبارزه با دشمنان است که این شعار بر سینه نیروهای سپاه نقش بسته است.

وی با اشاره به اینکه ایران در مقابل هر ظلم و ستمی در کل دنیا ایستادگی می کند، گفت: تکیه بر دشمن بیهوده است و تاریخ نشان داده که اینها به هیچ کس وفادار نبودند نمونه آن دولت مصدق و شاه پهلوی است و زمانیکه انقلاب ایران به پیروزی رسید همه حامیان شاه از او فاصله گرفتند.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه هر ملتی که به قرآن تکیه کند به پیشرفت می رسد، گفت: یکی از دغدغه های رهبری این است که مواظب باشیم شتاب تحولات علمی کشور کم نشود.

وی با اشاره به اینکه ایران از هیچ تهدیدی نمی ترسد، گفت: یکی از افتخارات ملت ایران بعد از انقلاب این است که با تکیه بر داخل و توان بومی توانستیم به پیشرفت برسیم و در این مسیر از هیچ کسی کمک نگرفته ایم.

آیت الله حسینی شاهرودی در ادامه با اشاره به تحریم های سخت دشمنان در همه ابعاد خصوصا حوزه موشکی و صنایع دفاعی، یادآور شد: یکی از بزرگترین افتخارات کشور ما این است تمامی مراحل ساخت و پرتاب ماهواره و موشک های نظامی در داخل انجام شده و حتی توانسته ایم در برخی تکنولوژی ها از همه کشورهای توسعه یافته جلوتر باشیم.

captcha