بررسی پرونده مؤسسات قرآنی در جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات/ 5 پرونده تصویب شد
کد خبر: 3619766
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

بررسی پرونده مؤسسات قرآنی در جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات/ 5 پرونده تصویب شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر اجرایی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی از بررسی و تصویب پنج پرونده متقاضی تأسیس مؤسسه در جلسه این هیئت خبر داد.

حسین بهبودی، مدیر اجرایی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از برگزاری پنجاه و هشتمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت در محل سازمان دارالقرآن الکریم خبر داد و گفت: این جلسه با حضور اکثریت اعضا و با بررسی 5 پرونده متقاضی تأسیس مؤسسات قرآنی برگزار شد که در نهایت نیز این پنج پرونده به تصویب رسید.

مدیر اجرایی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی تصریح کرد: در این جلسه پرونده پنج مؤسسه ابوتراب از تهران، مؤسسه شمیم کوثر اهل‌ بیت(ع) از کرمانشاه، مؤسسه نورالثقلین از آذربایجان شرقی، مؤسسه امام خمینی(ره) از اصفهان و مؤسسه گفتمان قرآن و ولایت از تهران به تصویب رسید.
بهبودی ادامه داد: همچنین، در ادامه این جلسه نیز برخی نکات در رابطه با طرح ادغام مؤسسات قرآنی از سوی اعضای هیئت مطرح شد که ادامه این گفت‌و‌گوها به جلسه هفته آتی هیئت موکول شد.

مدیر اجرایی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی با اشاره به اینکه برنامه برگزاری مجامع عمومی اتحادیه‌های استانی در موقع مشخص شده اجرا می‌شود، افزود: این برنامه طبق جدول زمان‌بندی استان‌ها برگزار می‌شود مگر اینکه در این زمینه موانعی به وجود آید که اطلاع‌رسانی خواهد شد.

captcha