برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه شهرکرد
کد خبر: 3640153
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
حجت‌الاسلام صفی خبر داد:

برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه شهرکرد

گروه فرهنگی: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد از برگزاری طرح ضیافت اندیشه برای اساتید این دانشگاه خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعید صفی شلمزاری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: طرح ضیافت اندیشه چند سالی است که در سطح دانشجویی و اساتید در دانشگاه‌های کشور برگزار می گردد.
وی با بیان اینکه در تابستان 1396 در دانشگاه شهرکرد هم ضیافت اندیشه دانشجویی و هم ضیافت اساتید را برگزار کردیم، افزود: در طرح ضیافت اساتید حدود 90 نفر از اعضاء محترم هیئت علمی ثبت‌نام نموده اند.
حجت‌الاسلام صفی با اشاره به اینکه بحمدالله این طرح برای سال ششم به خوبی مورد استقبال اساتید قرار گرفت، اظهار کرد: این دوره با دو موضوع اندیشه سیاسی سطح 2 و معرفت‌شناسی سطح 2 برگزار می گردد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد عنوان کرد: در بحث معرفت‌شناسی از محضر حجت‌الاسلام دکتر جعفری و در بحث اندیشه سیاسی از محضر حجت‌الاسلام دکتر طاهری استفاده خواهیم نمود.
وی با تأکید بر اینکه اگرچه اصل برگزاری طرح ضیافت بر محور فرهنگ و کسب امتیاز فرهنگی است، گفت: علاوه بر محتوای آموزشی طرح، برنامه های فرهنگی متنوعی نیز برای اساتید شرکت‌کننده و خانواده محترم ایشان در نظر گرفته شده است.
 حجت‌الاسلام صفی با اشاره به آغاز این طرح از 19 شهریورماه جاری، ادامه داد: این طرح تا 22 شهریورماه جاری در سالن دفاع دانشکده ادبیات دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

captcha