بررسی 3 پرونده در جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات
کد خبر: 3641600
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

بررسی 3 پرونده در جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت کشور از بررسی سه پرونده متقاضی تأسیس مؤسسه در جلسه این هیئت و تصویب دو پرونده خبر داد.

حسین بهبودی،‌ مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم و عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از برگزاری جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت طی روز 20 شهریورماه در محل سازمان دارالقرآن الکریم خبر داد و گفت: طی این جلسه که با حضور اکثر اعضای هیئت برگزار شد، همانند جلسات گذشته موضوع رسیدگی به پرونده‌های متقاضیان تأسیس مؤسسات در دستور کار اعضا قرار داشت.

مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم اظهار کرد: طبق بررسی‌‌هایی که از سوی اعضای هیئت در رابطه با پرونده سه مؤسسه متقاضی راه‌اندازی مؤسسه انجام شد، پرونده دو مؤسسه قرآنی به تصویب رسید.

بهبودی ادامه داد: مؤسسه آوای حق شازند استان مرکزی و مؤسسه غزل آسمانی شمال استان مازندران دو مؤسسه‌ای هستند که در جلسه هیئت رسیدگی با پرونده آن‌ها جهت راه‌اندازی مؤسسه موافقت شد که هر دو مؤسسه نیز به صورت عمومی مشغول به فعالیت خواهند شد.

مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم تصریح کرد: همچنین، در این رابطه پرونده یک متقاضی دیگر جهت تأسیس مؤسسه قرآنی به علت وجود برخی نواقص فعلا مورد تأیید قرار نگرفت و مقرر شد تا پس از رفع ایرادات موجود از سوی متقاضیان، پرونده برای بار دیگر در جلسه هیئت مطرح شود.

captcha