تصویب یک پرونده در جلسه امروز هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی
کد خبر: 3645233
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

تصویب یک پرونده در جلسه امروز هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت کشور از تصویب یک پرونده متقاضی تأسیس مؤسسه در جلسه امروز این هیئت خبر داد.

حسین بهبودی،‌ مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم و عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری شصت و سومین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت کشور طی امروز شنبه، اول مهرماه در محل سازمان دارالقرآن الکریم خبر داد و گفت: طی این جلسه که با حضور اکثریت اعضای هیئت برگزار شد، راجع به موضوعات مختلفی بحث و تبادل‌نظر شد.

مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم تصریح کرد: طبق بررسی‌‌هایی که از سوی اعضای هیئت در رابطه با پرونده یک مؤسسه متقاضی راه‌اندازی مؤسسه در استان قم انجام شد، در نهایت این پرونده و تقاضا به تصویب اعضا رسید.

بهبودی با بیان اینکه این مؤسسه در استان قم تأسیس می‌شود و نام آن نیز مؤسسه بشارت فردوس آل طه است، ادامه داد: این مؤسسه یک مؤسسه تخصصی تک‌منظوره است که به زودی تأسیس و راه‌اندازی شده و فعالیت تخصصی خود را نیز در قم آغاز خواهد کرد.

مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم در پایان اظهار کرد: همچنین، در این جلسه مباحث دیگری همچون برگزاری مجمع عموی اتحادیه واحد استان‌ها و ... نیز مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

captcha