برگزاری میزگرد تخصصی راهکارهای احیای امر به معروف و نهی از منکر در ایکنای کردستان
کد خبر: 3648088
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

برگزاری میزگرد تخصصی راهکارهای احیای امر به معروف و نهی از منکر در ایکنای کردستان

گروه اجتماعی: میزگرد تخصصی راهکارهای احیای امر به معروف و نهی از منکر با حضور حجت‌الاسلام محمد سادات معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، محمود الله‌مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و علی اصغر حسینی پژوهشگر و یکی از اساتید دانشگاهی استان چهارشنبه، 12 مهرماه در ایکنای کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، میزگرد تخصصی راهکارهای احیای امر به معروف و نهی از منکر با حضور حجت‌الاسلام محمد سادات معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، محمود الله‌مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و علی اصغر حسینی پژوهشگر و یکی از اساتید دانشگاهی استان چهارشنبه، 12 مهرماه در ایکنای کردستان برگزار می‌شود.

در این میزگرد تخصصی به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در گستره زندگی اجتماعی، راهکارهای احیای امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد گفتمان سازی در الگوهای رفتاری و نقش هر شهروند در احیای این فریضتین مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین در این میزگرد جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سلام نظام اداری و چگونگی احیای آن در نظام اداری مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

captcha