آزمون مقدماتی تربیت مربی حفظ قرآن 4 آبان در استان مرکزی برگزار می‌شود
کد خبر: 3655112
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

آزمون مقدماتی تربیت مربی حفظ قرآن 4 آبان در استان مرکزی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: آزمون مقدماتی تربیت مربی حفظ قرآن کریم جهت اعزام به دوره آموزشی قم، با حضور 100 حافظ در استان مرکزی 4 آبان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آزمون مقدماتی تربیت مربی حفظ قرآن کریم در دو مرحله کتبی و شفاهی جهت اعزام به دوره آموزشی قم، در استان مرکزی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در این رابطه گفت: آزمون مقدماتی تربیت مربی حفظ قرآن کریم در دو مرحله کتبی و شفاهی جهت اعزام به دوره آموزشی قم با حضور 100 نفر در استان مرکزی برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: حافظان 5جزء به بالا جواز حضور در آزمون مقدماتی تربیت مربی حفظ را دارند. آزمون کتبی صبح روز پنجشنبه، 4آبان در استان برگزار می‌شود و پس از این مرحله حافظان در بخش شفاهی حسن حفظ شرکت می‌کنند. تمام فرم‌های کتبی و شفاهی به مرکز تربیت مربی حفظ در قم ارسال می‌شود و پس از تصحیح، نتایج به استان اعلام می‌شود.
حجت‌الاسلام حسینخانی با اشاره به اینکه زمان اعزام پذیرفته شدگان در دوره تربیت مربی حفظ مشخص نیست، تصریح کرد: اگر بیش از 50 حافظ در این طرح پذیرفته شوند اعزام در دو مرحله انجام می‌شود و زمان برگزاری دوره نیز با مرکز تربیت مربی قم است.
وی در پایان افزود: آزمون حافظان شهرستان‌های اراک، شازند، خنداب، آشتیان و فراهان به میزبانی اداره‌کل اوقاف استان، خمین، محلات و دلیجان به میزبانی خمین و ساوه و زرندیه به میزبانی ساوه برگزار می‌شود.
captcha