24 ساعته، شنونده رادیو ولایی «زیارت» باشید
کد خبر: 3655178
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵

24 ساعته، شنونده رادیو ولایی «زیارت» باشید

گروه فرهنگی: مسئول روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی عنوان کرد: رادیو تصویری «زیارت» زیر مجموعه صدای خراسان نیست بلکه شبکه‌ای ملی و سراسری است که با هدف تبلیغ امامت و ولایت کار خود را آغاز کرده که در حال حاضر شنوندگان تمامی استان‌های کشور قادر به دریافت این کانال از طریق دستگاه‌های دیجیتال خواهند بود.

صادق پاشایی، مسئول روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اظهار کرد: رادیو تصویری «زیارت» زیر مجموعه صدای خراسان نیست بلکه شبکه‌ای ملی و سراسری است که با هدف تبلیغ امامت، ولایت و پرهیز از اختلاف عقاید شیعه و سنی کار خود را آغاز کرده است.  
پاشایی با اشاره به محتوای برنامه‌های رادیو ملی و تصویری «زیارت»، عنوان کرد: پخش نماز و اذان از حرم مطهر رضوی، حرم حضرت معصومه(س)، حرم شاه‌چراغ، امام‌زاده‌های سطح کشور و اماکن متبرکه و تهیه گزارش‌هایی از این اماکن بخشی از برنامه‌های این شبکه رادیویی خواهد بود که در قالب 6 ساعت برنامه تولیدی، 6 ساعت برنامه استانی و 12 ساعت تکرار به روی آنتن خواهد رفت.
وی، تبلیغ مباحث کلی زیارت، مباحث توریستی و اسلامی، گردشگری اسلامی، معرفی سوغات شهرهای زیارتی، اعلام وضعیت آب‌ و هوایی و ترافیک مکان‌های زیارتی را از دیگر برنامه‌های این شبکه ملی عنوان کرد و افزود: تولید و پخش موسیقی‌های ولایی و مرتبط با مباحث دینی، معرفی مراکز خدمات رسانی زائر، ارتباط با ستاد تسهیلات سفر استانداری در مکان‌های مذهبی و به طور کلی مباحث مرتبط با زائران در سراسر کشور، از دیگر بخش‌های رادیو زیارت خواهد بود.
مسئول روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به بودجه 6 میلیارد تومان پروژه «رادیو زیارت»، افزود: با کمک استانداری، شهرداری و سازمان صدا و سیما بخشی از بودجه تأمین شده اما همچنان منتظر حمایت‌های آستان قدس رضوی در این حوزه هستیم. 
پاشایی با بیان اینکه رادیو ملی و تصویری «زیارت » به صورت 24 ساعته و در دو بخش تولیدی و خبری به روی آنتن می‌رود، گفت: در حال حاضر شنوندگان تمامی استان‌های کشور قادر به دریافت این کانال از طریق دستگاه‌های دیجیتال خواهند بود و در صورت تخصیص فرکانس، دیگر کشورهای اسلامی نیز می‌توانند شنونده برنامه‌های این رادیو باشند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
محدثه چگینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۳۰
0
0
برنانه ی شما فوق العادست .... ممنون از برنامه هایی که پخش میکنید
captcha