دعوت و آموزش نماز در مسابقه مجازی «نماز بهتر»
کد خبر: 3672628
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
حآمیم برگزار می‌کند؛

دعوت و آموزش نماز در مسابقه مجازی «نماز بهتر»

گروه فناوری اطلاعات: مسابقه «نماز بهتر» یکی از برنامه‌های فرهنگی «سامانه آموزش الکترونیکی حامیم» است که با همراهی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، در سه رشته و در شبکه مجازی تلگرام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، مسابقه بزرگ «نماز بهتر» یکی از برنامه‌های فرهنگی «سامانه آموزش الکترونیکی حامیم» است که با همراهی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد از پانزدهم آذر هم‌زمان با سالروز میلاد مسعود نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) تا سوم بهمن مطابق با سالروز میلاد حضرت زینب(س) در سه رشته «درست‌خوانی نماز»، «معانی نماز» و «غنچه‎های نماز» در شبکه مجازی تلگرام برگزار می‌شود.

بات تلگرامی «معانی نماز» رسانه‌ای الکترونیکی است که دوره‌ای آموزشی را برای یادگیری ترجمه و برخی آداب نماز به‌ آسان‌ترین شیوه در دسترس عموم قرار می‌دهد. این دورهٔ آموزشی که با استفاده از الگوی روش «لایتنر» طراحی شده، شامل ارائهٔ ترجمهٔ عبارت‌ها و یادآوری آن است.

علاقه‎مندان در این دوره‌ها با پیگیری و اختصاص چند دقیقه وقت‌ در هر روز می‌توانند هفت‌روزه معانی دقیق عبارت‌های نماز را یاد بگیرند و اگر هنگام یادآوری‌های روزانه با دقت عمل کرده باشند تا هفت روز پس از آن، معانی ارائه شده را سه‌بار مرور می‌کنند و به حافظهٔ بلندمدت می‌سپارند.

سامانه حامیم هدیه هایی برای شرکت‌کنندگان در مسابقه در نظر گرفته است که بر اساس قرعه‌کشی پایانی به برگزیدگان اهدا خواهد کرد. هر یک از شرکت‌کنندگان بسته به امتیاز به‌دست آمده از رشته‌های مسابقه، در قرعه‌کشی سهم خواهد داشت.

یکی از رشته‌های مسابقهٔ «نماز بهتر» به کودکان اختصاص یافته و فرصت خوبی را برای تشویق این شکوفه‌های زیبا فراهم کرده است. برای شرکت در این رشته کافی است با موبایل ویدیوی کوتاهی از نماز خواندن کودک‌تان تهیه و آن را به سامانه حامیم ارسال کنید. این ویدیوها بلافاصله در کانال تلگرامی «غنچه‌های نماز» نمایش داده می‌شود و علاقمندان می‌توانند به آن امتیاز دهند.

پس از ارسال هر ویدیو یک پست در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید آن را با دیگران به‌اشتراک بگذارید و امتیاز خود را در مسابقه افزایش دهید. بنا بر گزارش ایکنا، تمامی مراحل و فرایندهای شرکت در این مسابقه رایگان است و در محیط تلگرام اجرا می‌شود.

قرعه‌کشی رشتهٔ غنچه‌های نماز به‌صورت جداگانه و بر مبنای امتیازاتی که هر شرکت‌کننده از آرای مردمی کسب می‌کند انجام خواهد گرفت.
جوایز این مسابقه شامل دو جایزه ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی که ۱ جایزه آن مربوط به رشته غنچه‌های نماز است؛۱۴ جایزه ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ ریالی به‌عنوان کمک‌ هزینه سفر زیارتی عتبات عالیات که ۴ جایزه آن مربوط به رشته غنچه‌های نماز است؛ ۳۰ جایزه ۲،۵۰۰،۰۰۰ ریالی به‌عنوان کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس که ۱۰ جایزه آن مربوط به رشته غنچه‌های نماز است؛ ۱۲۰ جایزه ۱.۵۰۰.۰۰۰ ریالی به‌صورت نقدی یا غیرنقدی (محصولات قرآنی) که ۳۰ جایزه آن مربوط به رشته غنچه‌های نماز است، اعلام شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در بخش‌های این مسابقه و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با کلیک بر روی این لینک به سایت این مسابقه مراجعه کنند.

captcha