تصاویری از جلسه قرآن «ولی پوراحمدی» در امامزاده حسن(ع)
کد خبر: 3673004
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

تصاویری از جلسه قرآن «ولی پوراحمدی» در امامزاده حسن(ع)

گروه جلسات و محافل: جلسه قرآن ولی‌الله پوراحمدی، پیشکسوت قرآنی در امامزاده حسن(ع) با حضور حسین نجفلو و جمعی از قرآن‌آموزان نوجوان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه قرآن ولی‌الله پوراحمدی، پیشکسوت قرآنی جمعه، 24 آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر در امامزاده حسن(ع) واقع در میدان ابوذر(فلاح) با حضور حسین نجفلو از قاریان ممتاز کشورمان و جمعی از قرآن‌آموزان نوجوان برگزار شد.

در این جلسه قرآن اعضا به ارائه تلاوت‌های تقلیدی از اساتید مصری پرداختند و پوراحمدی، نکات صوت و لحنی و تجویدی آنها را متذکر شد.

ولی‌الله پوراحمدی، متولد سال ۱۳۳۷ در همدان است، تلاوت قرآن را از سال ۱۳۵۷ و با شروع انقلاب آغاز کرده است، چهار فرزند دارد و جانباز جنگ تحمیلی است. معلم دینی و عربی و بازنشسته آموزش و پرورش نیز هست. در منطقه ۱۷ تهران که معروف به منطقه چهار هزار شهید است، رشد یافته و هم اکنون نیز تمام وقت در خدمت قرآن کریم و تلاوت و البته آموزش آن به خردسالان و نوجوانان است.

جلسه قرآن حاج ولی در امامزاده حسن(ع)+عکس

پوراحمدی خدمت اساتیدی همچون مرحوم محمد غفاری، سیدمحسن خدام‌حسینی، سیدمحسن موسوی‌بلده، مرحوم حسین صبحدل، مرحوم علی اربابی و ... به صورت مستقیم و یا غیر‌ مستقیم بهره‌مند شده‌ است و‌ در حال حاضر نیز در جلسات خدام‌حسینی حضور پیدا می‌کند.

این پیشکسوت قرآنی‌ شاید بیش از ۱۰ سفر به کشورهای مختلف همچون ماداگاسکار، پاکستان، ترکیه، گابن، امارات، کنیا و چند کشور دیگر که از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شورای عالی قرآن، سازمان اوقاف بوده است، داشته است.

یادآور می‌شود، این استاد پیشکسوت به مدت سه سال که این جلسه قرآن را اداره می‌کند، توانسته است حدود ۱۳۰ شاگرد تحویل جامعه قرآنی دهد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
رحیم افراسیابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۵
0
0
سلام بر استاد حاج ولی عزیز مدرسه راهنمایی سروش حاجی برایم شماره بفرست در تماس باشیم
captcha