نشریه مطالعات قرآنی در جامعة الزهرا(س) منتشر می‌شود
کد خبر: 3673113
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

نشریه مطالعات قرآنی در جامعة الزهرا(س) منتشر می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: معاون پژوهش جامعة الزهرا(س)، با اعلام ایجاد پژوهشکده مجازی تا پایان سال گفت: به زودی نشریه مطالعات قرآنی در جامعة الزهرا(س) منتشر می‌شود.

ریحانه حقانی، معاون پژوهش جامعة الزهراء(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: یکی از مهم‌ترین طرح‌ها، کلان‌پروژه‌های علمی و تحقیقی قرآنی با رویکرد شبهات قرآنی، تحریف‌ناپذیری و اولویت‌های پژوهشی در این زمینه است.
وی از در دست اقدام بودن ایجاد یک نشریه با عنوان مطالعات قرآنی خبر داد و افزود: محتوای مجلدات نخست این نشریه آماده است و هر وقت زیرساخت‌های اداری آن اجازه لازم را بدهد منتشر می‌کنیم.
وی از طرح تربیت پژوهشگر در شش رشته از جمله علوم قرآنی و تفسیری خبر داد و اظهار کرد: این طرح از شهریورماه آغاز شده و به مدت دو سال نیز اجرایی خواهد شد.
حقانی تصریح کرد: اولویت‌های پژوهشی ای نهاد در چهار مجموعه اولویت‌های پژوهشی در سخنان مقام معظم رهبری، زن و خاواده، اولویت‌های جامعه اسلامی و خود مجموعه الزهراء(س) طبقه‌بندی شده است.
وی ادامه داد: تغییر در رویکرد جشنواره بانومین از دیگر کارهایی است که انجام خواهد شد؛ براین اساس از تحقیقات و پایان نامه‌های سطح سه در این جشنواره حمایت می‌شود.
وی بیان کرد: اجرای طرح همایش کتاب سل و تجلیل از آثار برتر بانوان و جهت‌دهی به آثار آنان از دیگر کارهای معاونت پژوهش جامعة الزهراء(س) محسوب می‌شود.

captcha