برپایی کارگاه فرقه شناسی در زاهدان
کد خبر: 3673152
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

برپایی کارگاه فرقه شناسی در زاهدان

گروه اجتماعی: کارگاه آموزشی فرقه‌شناسی با شرکت 50 بانوی فرهیخته شیعه و سنی و با تدریس حجت‌الاسلام حیاتی‌مقدم روز گذشته در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان، کارگاه آموزشی فرقه‌شناسی ویژه بانوان، روز گذشته در زاهدان برگزار شد.
حامد شهرکی، مدیر مراکز علمی و آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان در این خصوص، بیان کرد: در این کارگاه آموزشی که با هدف آشنایی با جریان‌های تکفیری و همچنین نقد نحله‌ها و فرقه‌های انحرافی برگزار شد، بیش از 50 بانوی فرهیخته شیعه و سنی حضور داشتند.
مدیر مراکز علمی و آموزشی نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت استان افزود: حجت‌الاسلام روح‌الله حیاتی‌مقدم، مدرس حوزه و دانشگاه و معاون پژوهشی مؤسسه مطالعات راهبردی بنیان دینی آموزش این کارگاه را بر عهده داشت.
شهرکی اظهار کرد: فرقه‌های انحرافی به اشکال گوناگون و با اعتقادات متفاوت ظاهر می‌شوند، اما هدف تمام آن‌ها، تحریک احساسات مذهبی افراد ناآگاه جامعه و به انحراف کشاندن افراد در جهت تأمین مقاصد شوم است.

captcha