50 میلیارد تومان اعتبار برای تكميل پروژه‌های بهداشتی همدان نياز است
کد خبر: 3673153
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

50 میلیارد تومان اعتبار برای تكميل پروژه‌های بهداشتی همدان نياز است

گروه اجتماعی: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: 50 میلیارد تومان اعتبار برای ادامه پروژه‌های بهداشتی در همدان نياز است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، جلال‌الدین امیری معاون بهداشتی دانشگاه با بیان اینکه 50 میلیارد تومان اعتبار برای ادامه پروژه‌های بهداشتی در همدان نياز است، گفت: به دلیل کمبود اعتبار و سردي هوا انجام پروژه‌ها به بعد از زمستان موکول شد.
امیری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای بازسازی و نوسازی پروژه‌های بهداشتی در استان، اظهار کرد: خوشبختانه قسمت عمده‌ای از پروژه‌های عمرانی طی 9 ماه به بهره‌برداری رسید و تابستان نیز افتتاح شد.
وی با بیان اینکه در این مدت تقریباً 140 پروژه بهداشتی افتتاح شد و 116 پروژه دیگر باقی مانده بود که تعداد کمی از آنها بعداً به بهره‌برداری رسید، افزود:‌ قسمت عمده 116 پروژه به دلیل کمبود تخصیص منابع و هوای سرد به بعد از فصل زمستان موکول شده تا دوباره از سر گرفته شود.
معاون بهداشتی دانشگاه با اشاره به اینکه طبق برآورد انجام شده تاکنون 70 میلیارد تومان برای پروژه‌های بهداشتی هزینه شده است، اضافه کرد: حدود 50 میلیارد تومان نیز نیاز است که پروژه‌ها تکمیل شوند.
وی از بهره‌برداری تمام پروژه‌های بهداشتی در سال 97 خبر داد و عنوان کرد: بسیاری از پروژه‌ها پیشرفت خوبی دارند و پروژه‌هایی هستند که 30 تا 70 درصد پیشرفت داشته‌اند.
امیری با بیان اینکه با گرم شدن هوا و تامین اعتبار، کار را دوباره از سر خواهیم گرفت، گفت: ارائه خدمات بهتر دغدغه ماست و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

captcha