تشكیل مجمع قرآنی فعال در تمام شهرستان‌ها ضروری است
کد خبر: 3673155
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
موسوی:

تشكیل مجمع قرآنی فعال در تمام شهرستان‌ها ضروری است

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس خواستار تشكیل مجمع قرآنی فعال جهت پیشرفت استعدادهای قرآنی در تمام شهرستان‌های این استان شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس امروز، 25 آذرماه در دیدار با مسئولان تشكل‌های قرآنی شهرستان فیروزآباد خواستار راه‌اندازی مجمع قرآنی فعال در تمام شهرستان‌ها شد و گفت: برای پیشرفت استعدادهای قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی در شهرستان، تشکیل یک مجمع قرآنی فعال، لازم و ضروری است.
وی با تأكید بر اینكه یكی از اهدافی كه باید در نقاط مختلف استان دنبال شود، كشف و رشد استعدادهای قرآنی است، افزود: البته در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی طرح پرورش استعدادهای قرآنی را از سال گذشته كلید زده است و آن را با قوت ادامه خواهد داد.
موسوی در ادامه با یادآوری نقش تشكل‌های قرآنی نیز گفت: تشکل‌های قرآنی باید برای آموزش از مربیان توانمند و دوره دیده استفاده كنند و برای هزینه کمتر فعالیت‌های قرآنی را بیشتر در فضاهای عمومی مانند مساجد و حسینیه‌ها انجام دهند.
در ادامه این دیدار كه با همراهی مهدی روحانی، یكی از قاریان برجسته استان فارس از تشكل‌های قرآنی فیروزآباد انجام شد، هر كدام از مسئولان تشكل‌ها درخواست‌ها و پیشنهاداتی داشتند كه موسوی از آنان خواست تا درخواست‌های خود را به صورت كتبی برای اداره تبلیغات اسلامی فیروزآباد ارسال كنند.
یادآور می‌شود، این دیدار در قالب اجرای طرح نظارت و ارزیابی ادارات تبلیغات اسلامی و تشكل‌های قرآنی شهرستان‌ها انجام شد كه در این راستا هیئت ارزیابی هر روز از یكی از شهرستان‌های فارس بازدید می‌كنند.

captcha