مصرف کالای ایرانی باید مایه افتخار باشد
کد خبر: 3701805
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵

مصرف کالای ایرانی باید مایه افتخار باشد

گروه سیاسی - امام جمعه ارومیه گفت : استفاده از کالای ایرانی باید مایه افتخار باشد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه در اولین نماز جمعه سال 97 با اشاره به اینکه باید متعصبانه از کالاهای ایرانی استفاده کنیم، بیان کرد : مصرف جنس ایرانی باید مایه افتخار بوده و استفاده از جنس خارجی یک عیب بزرگ به حساب بیاید.
وی تصریح کرد : طبق فرموده مقام معظم رهبری باید استفاده از جنس ایرانی را در سال جدید مدنظر قرار داده و با توجه به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی این امر یه وظیفه شرعی به حساب می آید.
وی با اشاره به اینکه باید در سال جدید به جوانان اعتماد کرده و به آنان فرصت دهیم، خاطرنشان کرد : کارها باید به صورت جهادی انجام شده و اعم کارها در اختیار جوانان قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود : اگر نگاهی به ادارات کشور بیندازیم خواهیم دید که مدیرانی 30 سال است با وجود سالخوردگی و فرتوت شدن در راس اداره مشغول به کار هستند، بهتر است این عزیزان برای آخرت خود تلاش کنند و به جوانان فرصت دهند.
امام جمعه ارومیه با بیان اینکه در اوایل انقلاب مسئولیت اکثر کارها با جوانان بود، گفت : همان جوانان جنگ و انقلاب را اداره کردند و امروز نیز دوباره همین جوانان می توانند کشور را به قله های موفقیت برسانند.
وی خاطرنشان کرد : امیدواریم در سال جدید خداوند متعال رحمت و برکت خود را بر ما نازل کند و تقارن ماه رجب با عید نوروز فرصتی است تا مومنان بتوانند خود را برای ایام ماه رمضان آماده نمایند.
وی با بیان اینکه ماه رجب ماه بسیار پر فیض و باعظمتی است، اظهار کرد : پیامبر اکرم در رابطه با این ماه تأکیدات فراوانی داشته و توجه خداوند متعال نیز به این ماه بسیار بیشتر است.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت : یک روز روزه در ماه رجب همانند یک سال روزه است و این ماه مبارک از زمان‌هایی است که باید قدر ارزش‌ها و اعمالمان را دانسته و برای تداوم ادامه اعمالمان تلاش کنیم.
انتهای پیام

captcha