رئیس اداره اوقاف شهرری ربوده شدن سنگ قبرهای امامزاده عبدالله را تکذیب کرد
کد خبر: 3724202
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

رئیس اداره اوقاف شهرری ربوده شدن سنگ قبرهای امامزاده عبدالله را تکذیب کرد

حجت الاسلام اوتارخانی گفت: هیچ خبری از ربوده شدن سنگ‌های قبر امامزاده نیست، و گزارشی در این باره به دست ما نرسیده است.

رئیس اداره اوقاف شهرری ربوده شدن سنگ قبرهای امامزاده عبدالله را تکذیب کرد

به گزارش ایکنا؛ باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: حجت الاسلام والمسلمین سعید اوتارخانی رئیس اداره اوقاف شهرستان ری در خصوص خبر منتشر شده پیرامون ربوده شدن سنگ‌های قبر امامزاده عبدالله شهرستان ری گفت: هیچ خبری از ربوده شدن سنگ‌های قبر امامزاده نیست و تا امروز گزارشی در این باره، به دست ما نرسیده است. همچنین همان اوایل طرح توسعه، جنجالی بر اثر تخریب قبور و امامزاده برپا شد که هم اکنون تمام صحن‌ها و قبور نوسازی شده‌اند و ما هیچ سنگ تاریخی و ارزشی نداشتیم که بخواهیم نگران دزدیده شدن آن باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اتمام فاز اول صحن امامزاده عبدالله شهرری، بیان کرد: امروز اگر شما وارد حیاط امامزاده شوید، یک راهرو در وسط وجود دارد که ضلع جنوبی و جنوب غربی آن به اتمام رسیده است و از اوایل این هفته در تدارک ورود به شبستان و بازسازی آن هستیم.

بازسازی امامزاده تا دوماه دیگر به پایان می رسد

رئیس اداره اوقاف شهرستان ری، در خصوص پیش بینی زمان اتمام کار، افزود: پیش بینی و برنامه ریزی های ما این است که تا دو ماه آینده کار به اتمام برسد و امامزاده با صحن و سرایی جدید، نورپردازی و برج های نوری خیلی تمیزتر از قبل میزبان زائران می شود.

یک و نیم میلیارد تومان هزینه بازسازی امامزاده عبدالله شهر ری

حجت الاسلام والمسلمین اوتارخانی در ادامه این گفتگو در خصوص برآورد هزینه‌های توسعه و بازسازی امامزاده عبدالله شهر ری، اظهار کرد: برآورد و تمام هزینه های انجام شده حدود یک و نیم میلیارد تومان است که بدون هیچ حمایت و کمکی از جانب دولت و شهرداری صورت گرفته و تمام مبالغ از خود امامزاده و هیئت امنأ آن است.

گفتنی است؛ چند روز گذشته خبری دربرخی رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سنگ قبرهای امامزاده عبدالله شهرری دزدیده شده است.

انتهای پیام

captcha