ناجا نوک پیکان برخورد با ناامن کنندگان جامعه است
کد خبر: 3724407
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

ناجا نوک پیکان برخورد با ناامن کنندگان جامعه است

کانون خبرنگاران نبأ ــ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایثارگری‌ها و رشادت‌های نیروی انتظامی در مرزها و عرصه‌های مختلف داخل کشور گفت: امروز ناجا نوک پیکان برخورد با ناامن کنندگان جامعه است.

ناجا نوک پیکان برخورد با ناامن کنندگان جامعه است

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام احمد سالک در حاشیه مراسم وداع با جانباز شهید فرهاد علیمرادی بابیان اینکه نیروی انتظامی در مرزهای کشور شب و روز بیدار است تا امنیت و آرامش ما را فراهم کند گفت: ما همواره شاهد تلاش ها، ایثارگری و رشادت این نیروی عزیز و بزرگوار در عرصه‌های مختلف کشور همچون مقابله با اشرار، مبارزه با عوامل نفاق، قاچاقچیان کالا و مواد مخدر و مجرمان و خلافکاران هستیم و باید گفت امروز ناجا در نوک پیکان برخورد با ناامن کنندگان جامعه قرار دارد.

وی افزود: نیروهای انتظامی در دوران 8 سال دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح جانانه جنگیدند و در حفظ مرزهای کشور از جان شیرین شان گذشتند و برخی از آن‌ها به درجه جانبازی نائل آمدند و بعد از تحمل سال ها درد و رنج فراوان به خیل عظیم همرزمانشان پیوستند که جانباز شهید فرهاد علیمرادی یکی از این عزیزان است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی باب بیان اینکه مردم ما قدرشناس زحمات و ایثارگری‌های نیروهای انتظامی هستند افزود: من به خانواده این شهید گرانقدر تسلیت و تبریک می‌گویم، تبریک به خاطر اینکه بیش از 30 سال پذیرای این مجاهد فی سبیل الله بودند که سال 64 در عملیات دهلران بر اثر اصابت ترکش خمپاره قطع نخاع شده و یک عمر در بستر درد و رنج، جانبازی را تحمل می‌کرد و این چند ماه اخیر هم در کما به سر می‌برد، بودند.

حجت‌الاسلام سالک ادامه داد: شهادت هدیه ای است که خداوند آن را به کسی می‌دهد که لیاقتش را داشته باشد و تحمل 30 سال درد و رنج جانبازی لیاقتی بود که شهید علیمرادی به خداوند نشان داد و چه پاداشی بالاتر از شهادت برای این جانباز عزیز می‌تواند باشد.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون 260 جانباز قطع نخاعی و ویلچری در اصفهان داریم که تعدادی از این عزیزان تنها گردن آن‌ها کار می کند و سال ها روی تخت بستری هستند و درد و رنج جانبازی را تحمل کرده و کلمه ای جز شکر خدا به زبان نمی‌آورند.

حجت‌الاسلام سالک، با بیان اینکه بزرگداشت مقام شهید کمتر از مقام خود شهید نیست، گفت: شهدا و جانبازان برای کشور مایه برکت، سرمایه اصلی و جزو افتخارات بزرگ ما به شمار می‌آیند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که بایستی بیش از گذشته حضور انقلابی و انقلابی گری داشته باشیم و راه شهدا را باقوت و توان بیشتری ادامه دهیم و ان شاء الله پرچم این انقلاب را توسط مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی آن یعنی امام عصر(عج) بسپاریم.
فرهاد زمانی

انتهای پیام 

captcha