آزمون حفظ جزء 30؛ موضوع بعدی مسابقات آنلاین نورالثقلین
کد خبر: 3724411
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵

آزمون حفظ جزء 30؛ موضوع بعدی مسابقات آنلاین نورالثقلین

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ آخرین مرحله آزمون آنلاین مؤسسه نورالثقلین صبح روز گذشته پایان یافت و نتیجه عملکرد کاربران بر روی سامانه قرار گرفت.

«آزمون حفظ جزء 30»؛ موضوع مسابقه آینده، مسابقات آنلاین مؤسسه نورالثقلین بوشهر

به گزارش ایکنا؛ موسسه قرآن و عترت بوشهر با همکاری پایگاه خبر قرآن و معارف مبشرین، مسابقاتی ویژه ماه مبارک رمضان برگزار کرد. صبح روز گذشته ۳۱ خردادماه آخرین مرحله، تکرار آزمون آنلاین مؤسسه نورالثقلین پایان یافت و نتیجه عملکرد کاربران روی سامانه آزمون قرار گرفت.

این مسابقات با استقبال قریب به 1700 نفر از علاقه‌مندان به مفاهیم قرآنی از سراسر کشور مواجه شد و هفته آینده نتایج قرعه‌کشی به اطلاع عموم خواهد رسید.

آزمون‌ها در سه مرحله با موضوعات(حفظ موضوعی آیات برگزیده نماز)، (مفاهیم آیات برگزیده ولایت، غفلت و احسان) و (مفاهیم سوره حجرات) در طول ماه مبارک رمضان برگزار و با توجه به درخواست علاقه‌مندان، همه آزمون‌ها یکبار تکرار شدند.

براساس اعلام دبیرخانه شعبه مجازی موسسه نورالثقلین، با توجه به اینکه سال 1397 به عنوان «سال نهضت حفظ جزء 30» در نظر گرفته شده است، مسابقه آینده نیز با همین رویکرد برگزار خواهد شد.

آن دسته از شرکت‌کنندگانی که در همه مراحل آزمون‌ها حضور یافته‌اند و نمره ممتار بالای 90 را کسب کرده‌اند، می‌توانند گواهی امتیاز خود را دریافت کنند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند برای مشاهده جزئیات صدور گواهینامه در آزمون‌های آنلاین به پایگاه اطلاع‌رسانی مبشرین مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha