برگزاری گردهمایی استانی انجمن خیرین قرآنی کردستان
کد خبر: 3724498
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶

برگزاری گردهمایی استانی انجمن خیرین قرآنی کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی- گردهمایی انجمن خیرین قرآنی استانی به منظور بررسی طرح و برنامه های در دست اقدام انجمن با حضور اعضای انجمن دیروز، 31 خردادماه در مجتمع نور برگزار شد.

برگزاری گردهمایی استانی انجمن خیرین قرآنی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان ، ناصر علیپور، رئیس اداره امور قرآنی استان در گردهمایی انجمن خیرین قرآنی اظهار کرد: جلسه انجمن خیرین قرآنی استان با حضور رؤسای انجمن خیرین قرآنی شهرستان‌ها و کارشناسان قرآنی شهرستان‌های تابعه برگزار و گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سه ماه گذشته را ارائه دادند.
در این جلسه ناصر علیپور، در جمع کارشناسان قرآنی و رؤسای انجمن‌های قرآنی شهرستان‌ها شرح کاملی از اهداف تشکیل جلسه را در سه بخش ارائه گزارش فعالیت های انجمن خیرین قرآنی شهرستان ها، ارائه طرح و برنامه‌های در دست اقدام انجمن شهرستان‌ها، استان و همچنین ارائه نقاط ضعف و قوت اقدامات و فعالیت‌های انجام شده این انجمن را تشریح کردند.
سپس در ادامه ژاله حیدری‌مقدم، مدیرعامل مؤسسات فرهنگی قرآنی عترت استان آمادگی کامل اتحادیه را برای اجرای طرح و برنامه‌های مصوب آتی انجمن را توسط مؤسسات و خانه‌های قرآن اعلام کردند.
یادآور می‌شود؛ جلسات انجمن خیرین قرآنی استان به صورت فصلی و با منظور گزارش عملکرد و هم اندیشی و تبادل تجربیات اعضای انجمن خیرین قرآنی استان برگزار شود.
انتهای پیام

captcha