نمایش فصل شیدایی تا 16 مردادماه تمدید شد
کد خبر: 3736480
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳

نمایش فصل شیدایی تا 16 مردادماه تمدید شد

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از تمدید اجرای نمایش فصل شیدایی در زنجان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا 16 مردادماه به تماشای این نمایش فاخر بروند.

نمایش فصل شیدایی تا 16 مردادماه تمدید شدمسعود رمرودی در گفت‌وگو با ایکنا در زنجان اظهار کرد: نمایش فاخر فصل شیدایی از پنجم مردادماه در زنجان آغاز به‌کار کرد و زمان آن تا 14 مرداد پیش‌بینی شده بود اما به دلیل استقبال گسترده علاقه‌مندان اجرای این نمایش دو روز دیگر یعنی تا 16 مردادماه تمدید شد.
وی به استقبال کم‌نظیر مردم زنجان از این نمایش فاخر در گروه‌های سنی و اقشار مختلف اشاره کرد و افزود: تا کنون 120 هزار نفر از این نمایش دیدن کردند و از برکات معنوی ان بهره‌مند شدند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان کرد: عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، حمایت از ولایت‌فقیه، معرفی شهدای استان، ترویج فرهنگ دفاع‌مقدس، ترویج سبک زندگی انقلابی و اسلامی، حقوق همسایه، توسل به ائمه‌اطهار (ع) از موضوعات این نمایش است.
وی خاطرنشان کرد: سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با همکاری موسسه مهنا اقدام به اجرای نمایش فصل شیدایی به عنوان بزرگترین نمایش جهان اسلام کرده است.
انتهای پیام
captcha