ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مخالف شادی مردم نیست
کد خبر: 3737169
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مخالف شادی مردم نیست

گروه اجتماعی- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به اینکه ستاد مخالف شادی مردم نیست بلکه حاضر به ایجاد بهترین زمینه‌ها برای نشاط جامعه است، گفت: مردم زمانی شاد و خوشحال می‌شوند که توسعه درست و متوازنی در جامعه اتفاق افتاده باشد.

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مخالف شادی مردم نیست

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان امروز، 17 مردادماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان با گرامیداشت باد و خاطره شهید صارمی اظهار کرد: اگر رسانه‌ها به دور از حب و بغض قلم بزنند و در راستای آگاه سازی جامعه کار کنند، معروفی است که می‌تواند ریشه بسیاری از مشکلات را می خشکاند.
وی آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی را از رسالت‌های خطیر اهالی رسانه دانست و افزود: عملکرد درست رسانه در عرصه اطلاع رسانی و آگاه سازی به مردم می تواند ریشه بسیاری از منکرات در جامعه از بین ببرد.
الله‌مرادی با اشاره به اینکه در جامعه ما دو وجه نامناسب در بحث نقد ونقدپذیری ایجاد شده است، بیان کرد: یکی با نقد مغرضانه تیشه به ریشه دیگری می‌زند و یکی هم در مقابل منتقدان ایستاده و برخورد تند و غیراخلاقی انجام می دهد که هیچ کدام مورد پذیرش جامعه نیست.
وی با اشاره به شعار نظام مقدس اسلامی ایران اعلام کرد: مبنای شعار آزادی در جمهوری اسلامی ایران آزادی از بند اسارت نفس و با اندیشه و فکر جامعه را اداره کردن، است.
دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر کردستان با اشاره به اینکه ستاد مخالف شادی مردم نیست بلکه حاضر به ایجاد بهترین زمینه‌ها برای نشاط جامعه است، ادامه داد: مردم زمانی شاد و خوشحال می‌شوند که توسعه درست و متوازنی در جامعه اتفاق افتاده باشد.
وی با قدر دانی از عملکرداستاندار کردستان عنوان کرد: همت استاندار در راستای اشتغالزایی و توسعه استان قابل تقدیر است اما عده ای به دنبال این هستند که این حرکت به نتیجه نرسد.
الله مرادی با انتقاد از هزینه های بی مورد در بعضی از برنامه های استان اعلام کرد: در شرایط که تعداد زیادی از مردم ما با مشکل در تأمین معیشت خود مواجه هستند، منطقی نیست که برای یک برنامه فرهنگی 126 میلیون تومان هزینه کرد.
وی ادامه داد: بی شک در جامعه اسلامی ما تفاوتی بین وزیر و مردم عادی وجود ندارد و این مسئولان کشوری باید در محورها و جاده‌های استان هم تردد کنند تا با مشکلات این حوزه هم از نزدیک آشنا شوند.
دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر کردستان با انتقاد از هزینه های گزاف شب فرهنگی در برج میلاد عنوان کرد: میراث فرهنگی با این مبالغ می توانست بناهای تاریخی استان که در حال تخریب هستند، را باز سازی کند.
الله مرادی با اعلام اینکه هم ما و هم رسانه‌ها نسبت به مظاهری که زمینه خروج مسئولان از مسیر انقلاب را فراهم کند باید انتقاد کنیم، تصریح کرد: این انتقادات در راستای رشد و توسعه منطقه می تواند بسیار سازنده و اثرگذار باشد.
وی با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر نه مخالف توسعه و نه شادی مردم است، یادآور شد: ما مخالف بی‌بندو باری هستیم حال این بی بندو باری در هر یک از بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و ... صورت گیرد، آن را نمی‌پذیریم.
انتهای پیام

captcha