مقاومت فرزندان ایران مثال‌زدنی است/ بخش عمده‌ عوامل حادثه تروریستی اهواز دستگیر شده‌اند
کد خبر: 3749574
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
وزیر اطلاعات در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز:

مقاومت فرزندان ایران مثال‌زدنی است/ بخش عمده‌ عوامل حادثه تروریستی اهواز دستگیر شده‌اند

گروه سیاست و اقتصاد ـ وزیر اطلاعات با بیان اینکه تاریخ خوزستان با شهادت آمیخته شده است، افزود: اراده مردم خوزستان به پیروی از راه انبیا در برابر شهادت عزیزان خود و آسیب‌هایی که در این راه متحمل می‌شوند، متزلزل نمی‌شود.

تاریخ خوزستان با شهادت آمیخته شده است/ مقاومت فرزندان ایران مثال‌زدنی است

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات، در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز، که امروز 2 مهرماه در حال برگزاری است، اظهار کرد: شهادت و به خون غلتیدن عزیزان برای خوزستانی‌ها چیز تازه‌ای نیست و تاریخ خوزستان با شهادت آمیخته شده است.

وی افزود: مقاوت عشایر خوزستان در برابر متجاوزان انگلیسی در حدود صد سال گذشته، مقاومت خوزستانی‌ها در برابر متجاوزان بعثی و مقاومت این مردم در همه صحنه‌ها مثال‌زدنی است.

وزیر اطلاعات گفت: اراده مردم خوزستان به پیروی از راه انبیا در برابر شهادت عزیزان خود و آسیب‌هایی که در این راه متحمل می‌شوند متزلزل نمی‌شود.

علوی ادامه داد: دشمن بداند که این جنایت نه اثری بر وحدت مردم خوزستان از لر و عرب و فارس می‌گذارد نه می‌تواند اثری بر اراده این مردم داشته باشد. چنین جنایت هایی باعث وحدت مردم در برابر استکبار جهانی می شود.

وی تصریح کرد: جنایتکارانی که دست به این جنایت هولناک زدند، بدانند که فرزندان ایران اسلامی در برابر این جنایت‌ها سکوت نخواهند کرد.

وزیر اطلاعات گفت: جنایت کشتن کودکان و تیراندازی به سمت زن و بچه مردم چیزی نیست که فرزندان ایران اسلامی در دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و نظامی از آن صرف نظر کنند.

علوی ادامه داد: تروریست‌هایی که دست به جنایت در اهواز زدند، به هلاکت رسیدند. عقبه آن‌ها تا آخرین نفر به وسیله سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی، سیاسی و همچنین عزیزان سپاه، بسیج و ... شناسایی خواهند شد.

وی در پایان گفت: بخش عمده‌ای از این افراد دستگیر شده‌اند و تا آخرین نفر شناسایی خواهیم کرد و نیروهای امنیتی کشور این افراد را تا آخرین نفر به کیفر خواهند رساند.

انتهای پیام

captcha