برنامه‌های فرهنگی باید در جهت تقویت شاخصه‌های انقلاب اسلامی باشد
کد خبر: 3752310
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

برنامه‌های فرهنگی باید در جهت تقویت شاخصه‌های انقلاب اسلامی باشد

گروه اجتماعی- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شاخصه‌هایی برای فرهنگ دارد، گفت: تمامی برنامه‌های فرهنگی ما باید در جهت تقویت شاخصه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی باشد.

برنامه‌های فرهنگی باید در جهت تقویت شاخصه‌های انقلاب اسلامی باشد

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در نود و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان که شامگاه امشب، 10 مهرماه در دفتر نماینده ولی در کردستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات این است که مناسبت‌هایی را طی چند سال اخیر برای مردم ایجاد کرده‌ایم که به قصد سرگرمی مردم بوده است.
وی افزود: تاکنون 91 جلسه شورای فرهنگ عمومی در استان برگزار شده است که باید 91 تغییر و تحول در فرهنگ مردم ایجاد می‌شد که نشده است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شاخصه‌هایی برای فرهنگ دارد، عنوان کرد: تمامی برنامه‌های فرهنگی ما باید در جهت تقویت شاخصه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی باشد.
وی ادامه داد: هر کاری که در حوزه عمومی و اجتماعی انجام می‌شود باید به تقویت فرهنگ عمومی مردم منجر شود.
الله‌مرادی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: ما در کردستان با دو گروه روبرو هستیم، یک گروه افرادی هستند که هیچوقت حاضر نیستند خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران برای مردم بیان شود و در ذهن مردم جلوه پیدا کند، در صورتی که ما اگر امروز مقایسه کنیم با 500 سال گذشته، شاید 500 برابر کار صورت گرفته است.
وی افزود: دسته دوم جریانات سیاسی هستند که نمی‌خواهند باور کنند که مردم کردستان طرفدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و احزاب چپ و راست در انتخابات، رای مردم را به نام خودشان ثبت می‌کنند در صورتی که مردم به جمهوری اسلامی ایران رای داده‌اند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در ادامه به مسئله ناامن کردن فضاهای ورزشی اشاره و ذکر کرد: این موضوع می‌بایست در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار می‌گرفت زیرا در این زمینه گزارش‌هایی به ما رسیده است و باید کارهایی اساسی در این زمینه صورت گیرد.
وی عنوان کرد: در برخی از جاها به نامگذاری اماکن باید توجه شود و اصول و ارزش‌های انقلاب مدنظر قرار گیرد.
الله‌مرادی در پایان یادآور شد: مردم کردستان در حد معقول به مراسم رقص و آواز معتقد هستند اما یه عده می‌خواهند مردم را فقط به رقص و آواز مشغول کنند که درست نیست.
انتهای پیام

captcha