‌کارگاه آموزشی «اخلاق فردی، اجتماعی و اداری» در کردستان برگزار شد
کد خبر: 3771706
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰

‌کارگاه آموزشی «اخلاق فردی، اجتماعی و اداری» در کردستان برگزار شد

گروه اجتماعی ـ کارگاه آموزشی «اخلاق فردی، اجتماعی و اداری» ویژه کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان زیر نظر ‌کیومرث احمدی ‌برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی «اخلاق فردی، اجتماعی و اداری»  ویژه کارکنان فرهنگ و ارشاد کردستان

عبید رستمی، معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دوره آموزشی «اخلاق فردی، اجتماعی و اداری» ویژه کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است که به مدت ٢٠ ساعت برگزار می‌شود.
وی افزود: این کارگاه آموزشی از روز دوشنبه ١٩ آذر آغاز شد و به مدت سه روز به صورت حضوری در مجتمع فرهنگی ـ هنری فجر سنندج برای کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل می‌شود.
معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به برگزاری این کارگاه آموزشی در سطح شهرستان‌های تابعه استان عنوان کرد: دوره آموزشی «اخلاق فردی، اجتماعی و اداری» برای همکاران این اداره‌کل در شهرستان‌های تابعه استان به صورت غیرحضوری برگزار می شود.
وی ارتقای فضائل اخلاقی، فرهنگ پذیری سازمانی و بهینه سازی روابط انسانی کارکنان در نظام اداری و آشنایی بیشتر آنان با جایگاه شغلی در مناسبات انسانی و نحوه تعامل با دیگر افراد در خانواده و جامعه را از اهداف برگزاری این دوره آموزشی برشمرد.
رستمی یادآور شد: اخلاق فردی، اجتماعی و اداری دارای موضوعات وابسته به هم هستند که کارکنان برای موفقیت در ابعاد مختلف زندگی و رفتار مطلوب سازمانی در محیط کار و با همکاران و ارباب جوع ، نیازمند آموزش در این زمینه هستند.
انتهای پیام

captcha