انقلاب اسلامی؛ محور فیلم‌های امروز جشنواره سینماحقیقت
کد خبر: 3771735
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

انقلاب اسلامی؛ محور فیلم‌های امروز جشنواره سینماحقیقت

گروه هنر ــ در چهارمین روز از دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» علاوه بر فیلم جایزه شهید آوینی، سه فیلم با محوریت انقلاب اسلامی به روی پرده خواهد رفت.

به گزارش ایکنا، در چهارمین روز از دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، چهار فیلم در بخش جایزه شهید آوینی به روی پرده خواهد رفت. فیلم‌های این بخش در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ در سالن ۵ پردیس سینمایی چهارسو به نمایش درمی‌آیند.
در این گزارش آمده که «ستارگان خلیج‌ فارس» به کارگردانی علی خائف در ۴۱ دقیقه‌ اولین فیلم امروز خواهد بود و «توتیا» ساخته محمدرضا خوشفرمان در ۴۸ دقیقه دومین فیلمی است که در سانس اول به نمایش در خواهند آمد.
در سانس دوم که ساعت ۲۰ آغاز خواهد شد نیز امروز دو فیلم «عبور ناممکن» به کارگردانی سیدمسعود امامی و داود جلیلی در ۲۷ دقیقه و «هجده درصد» ساخته مصطفی شبان در ۵۷ دقیقه اکران خواهد شد.
یادآور می‌شود امروز در سانس ساعت ۱۶ سه فیلم «گم‌وگور» ساخته محمدرضا فرزاد در ۲۵ دقیقه، «جوانی من در خیابان انقلاب جامانده» به کارگردانی منوچهر مشیری در ۴۹ دقیقه و «ابر‌های سیاه» ساخته مهدی شاه‌محمدی در ۴۳ دقیقه آثاری هستند که در بخشی با نام مستند‌های انقلاب اسلامی به روی پرده خواهند رفت.
دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» ۱۵ تا ۲۵ آذرماه در پردیس سینمایی چهارسو برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha