فراخوان اعزام حافظ قرآن زیر 12 سال به مسابقات بین‌المللی کویت
کد خبر: 3771800
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

فراخوان اعزام حافظ قرآن زیر 12 سال به مسابقات بین‌المللی کویت

گروه مسابقات ــ رشته حفظ کل قرآن ویژه پسران زیر 12 سال به دهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت افزوده شد. متقاضیان حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کنند.

حافظ نونهال ایرانی به مسابقات بین‌المللی قرآن کویت اعزام می‌‌شود

به گزارش ایکنا؛ مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت هر ساله در دو رشته حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در دهمین دوره خود که اوایل سال آینده شمسی برپا خواهد شد، رشته حفظ کل قرآن نونهالان را به مجموع رشته‌های خود اضافه کرده است.
با توجه به این تغییرات و برای معرفی حافظ قرآن ایرانی در این مسابقات، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، فراخوانی را با همکاری این مرکز و کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم منتشر کرده است.

از جمله شرایط عمومی و اختصاصی که برای حضور در این دوره اعلام شده سن حداکثر ۱۲ سال، تسلط بر حفظ و دارا بودن قرائتی مقبول به شیوه ترتیل است. آزمون انتخابی از میان متقاضیان در اوایل دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

متقاضیان تا 27 آذرماه فرصت برای ثبت‌نام دارند. مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه هر روز از ساعت 9 تا 12 با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۴۸۷۲۶۲۷ ـ ۰۹۰۳۳۵۲۱۳۵۷ آماده پاسخگویی است.
یادآوری می‌شود دوره نهم مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت فروردین‌ماه امسال با حضور «مهدی غلام‌نژاد» و «محمدجواد دلفانی» از ایران برگزار شد که در نهایت رتبه دوم رشته قرائت تحقیق به نماینده ایران رسید.

انتهای پیام

captcha