«زائری با دستان بسته» به جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی کرمان راه یافت
کد خبر: 3773057
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
از بروجرد؛

«زائری با دستان بسته» به جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی کرمان راه یافت

گروه فرهنگی ـ نمایش خیابانی «زائری با دستان بسته» به‌عنوان تنها نماینده لرستان از بروجرد در نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی کرمان حضور می‎یابد.

پژمان شاهوردی

به گزارش ایکنا از لرستان، نمایش خیابانی «زائری با دستان بسته» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی به‌عنوان تنها نماینده استان لرستان در نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی کرمان حضور می‎یابد.
بازیگران این نمایش عبارت‌از حسام شریعتمداری، مهتاب زند، مهدی جودکی، حسین ایزدی و پژمان شاهوردی هستند.
پژمان شاهوردی، مسئول انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد است که همواره افتخاراتی در عرصه تئاتر برای بروجرد در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی را رقم زده است این‌بار نیز با دو نمایش‌نامه در این جشنواره حضور دارد.
نمایش خیابانی «زائری با دستان بسته» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی، عضو گروه شهر آشوب بروجردو هنرمند جوان، پُرتلاش و موفق عرصه تئاتر در شهرستان بروجرد است که توانسته است با لیاقت‌ها و خلاقیت‌های منحصر به فرد خود تاکنون افتخارات بسیاری را در عرصه نمایش به‌ویژه در حوزه نمایش خیابانی و در تاریخ تئاتر شهرستان بروجرد مانا و ماندگار نماید.
نام پژمان شاهوردی در کشور، همواره با موفقیت‌های چشم‌گیر و تلاش خستگی‌ناپذیر در عرصه هنر نمایش عجین گردیده است. وی هر ساله در جشنواره‌های بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای متعدد و متفاوت به‌عنوان یک چهره فعال حوزه نمایش استان لرستان از شهرستان بروجرد شرکت نموده و با راهیابی کارهای ارزشی توانسته به گروه توانمند خود، رتبه‌های متعددی را کسب نماید و همواره یکی‌از موفق‌ترین هنرمندان این شهرستان به‌ویژه در رشته تئاتر خیابانی است.

انتهای پیام

captcha