نقد منصفانه راهکار لازم برای حل و فصل مشکل جامعه ارائه می‌کند
کد خبر: 3786035
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

نقد منصفانه راهکار لازم برای حل و فصل مشکل جامعه ارائه می‌کند

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی هنری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، با تاکید بر ضرورت بیان نقد از سوی خبرنگاران، گفت: نقد کردن به معنای تخریب و سیاه نمایی نیست، بلکه نقد منصفانه راهکار لازم برای حل و فصل مشکل جامعه را ارائه می‌کند.

به گزارش ایکنا از کردستان، عبید رستمی، معاون فرهنگی هنری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که امروز،10 بهمن ماه در استانداری کردستان برگزار شد، با اشاره به نقش روشنگری و نشر دانش در رسانه اظهار کرد: رسانه نقش بسیار تأثیرگذاری در معرفی و توسعه استان از لحاظ اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را دارد که حتما باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با تأکید بر ضرورت بیان نقد از سوی خبرنگاران، افزود: نقد کردن به معنای تخریب و سیاه نمایی نیست، بلکه نقد راهکار لازم برای حل و فصل مشکل جامعه را ارائه می‌کند.
معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: رسانه به عنوان بخشی از جامعه کار روشنگری و راهنمایی را به عهده دارد و باید در این راه صادقانه فعالیت کنند.
رستمی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه باید تمام اقدامات را در طول چهلمین سالگرد انقلاب را منتشر کنند، عنوان کرد: توسعه استان کردستان با انعکاس مطلوب رسانه و بازتاب عملکرد انقلاب ممکن خواهد شد.
وی با بیان اینکه مهم ترین کاری که رسانه می تواند انجام دهد فشردگی زمان و مکان است، یادآور شد: در جامعه جهانی زمان و مکان به حدی فشرده است که در لحظه می‌توانیم تمام اخبار دنیا را رصد کنیم چراکە رسانه، مرزهای جغرافیایی و فرهنگی را از بین برده و امکان دسترسی سریع را فراهم کردە است.
انتهای پیام

captcha