انقلاب اسلامی پدیده‌ای زنده و دارای انعطاف است
کد خبر: 3790289
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲

انقلاب اسلامی پدیده‌ای زنده و دارای انعطاف است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه شاهرود با بیان اینکه انقلاب اسلامی پدیده‌ای زنده و دارای انعطاف است، گفت: به گونه‌ای که در گذشته همه چیز علیه نظام ما بود اما امروزه ایران با تمام همت برخلاف مشکلات در اوج اقتدار قرار دارد.

انقلاب اسلامی پدیده‌ای زنده و دارای انعطاف استبه گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود، امروز، 26 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای این شهر بابیان اینکه انقلاب اسلامی پدیده‌ای زنده و دارای انعطاف است به گونه‌ای که در گذشته همه چیز علیه نظام ما بود اما امروزه با تمام همت برخلاف مشکلات در اوج اقتدار قرار دارد.

امینی ادامه داد: انقلاب دچار خاموشی نمی‌شود و این به این معنا است که برخلاف تحریم دشمن این موضوع برکات زیادی به همراه داشت و بسیاری پیشرفت‌های علمی و نظامی در همین دوره شکل گرفت که در این راستا باوجود جنگ و تحریم در همه امور به پیشرفت دست پیدا کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان از هم‌اکنون برای نسل جدید برنامه داشته باشند و به آن‌ها اتکا کنند، یادآور شد: مقام معظم رهبری دعلم و پژوهش به عنوان مایه اقتدار و استقلال ایران، معنویت، اخلاق، عدالت و مبارزه با فشار، عزت ملی، روابط خارجی مرزبندی با دشمن سبک زندگی را از محورهای هفت‌گانه برای جوانان دانسته‌اند که باید در زوایای مختلف برای چله دوم انقلاب مورد مطالبه قرار گیرد.

امام جمعه شاهرود با تشکر و قدردانی از مردم به خاطر حضور پرشور همراه بامعرفت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: ملت ایران با حضور خود مسائل و مشکلات را از حمایت انقلاب جدا کردند زیرا مردم وظیفه خود را انجام دادند و اکنون مسئولان وظیفه دارند تا هراندازه که می‌توانند در راستای کاهش مشکلات تلاش کنند.

وی افزود: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام باید آنچه به نفع همگان است را تصویب کنند، متذکر شد: ما با تمام دنیا به جز آمریکا و اسرائیل تعامل خواهیم داشت اما به هیچ کدام اعتماد نخواهیم کرد زیرا در این چهار دهه آن‌ها هر خباثتی خواسته‌اند، انجام دادند.

امینی بابیان اینکه تهدید مجمع تشخیص مصلحت نظام درست نیست، افزود: نباید با تصویب لایحه‌های مختلف از جمله FATF که ممکن است ما را به پالرمو وصل کند اعتماد کرد اما باید هر آنچه مصلحت نظام با شجاعت تصمیم گرفت و قانون حکم کرد را پذیرفت.

وی بابیان اینکه می‌بایست به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره چله دوم انقلاب عمل کرد، افزود: در تمام این نامه خطاب ایشان به جوانان است زیرا در چله دوم همه پیروزی‌ها سهم جوانان خواهد بود و ما می‌توانیم با همین وضعیت و توجه به جوانان به راه‌های بلندتر و اهداف والاتری برسیم.

انتهای پیام

captcha