اسکان روزانه ۱۱ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان
کد خبر: 3792712
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

اسکان روزانه ۱۱ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از آمادگی و تجهیز ۲۱۰۰ کلاس درس برای اسکان مهمانان خبر داد و اظهار کرد: ۱۱هزار نفر در طول ایام نوروز در سطح مدارس لرستان اسکان داده خواهند شد.

اسکان روزانه 11 هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی‌وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان شنبه، چهارم اسفند در جلسه ستاد خدمات سفر لرستان با اشاره به این‌که بیش‌از ۵۰ درصد اسکان‌های نوروزی توسط آموزش و پرورش انجام می‌شود، اظهار کرد: حدود ۱۰۰ تخته فرش شش متری جدید و سایر امکانات نیز برای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به مسافران در نظر گرفته شده است.
وی با بیان این‌که امسال دو هزار و ۱۰۰ کلاس درس در لرستان پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود، بیان کرد: امسال نیز با برنامه‌ریزی صورت گرفته آمادگی کاملی برای استقرار و اقامت مسافرهای نوروزی داریم.
زینی‌وند مقدم با ذکر این مطلب که سال گذشته روزانه ۱۰ هزار نفر در مدارس لرستان اسکان داده شدند، یادآور شد: امسال این ظرفیت به یازده هزار نفر در روز افزایش یافته است.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اشاره به این‌که کلاس‌های اسکان در سه سطح پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود، افزود: از تعداد کل کلاس‌های درس در نظر گرفته شده ۵۰ کلاس ویژه، ۷۵۰ کلاس درجه الف و هزار و ۲۰۰ کلاس درجه ب هستند.
وی با اشاره به این‌که برخی مدارس استان یک ماه مانده به تعطیلات رزرو شده است، گفت: ۵۰۰ عامل اجرایی آموزش و پرورش در ایام نوروز به مسافران نوروزی خدمات می‌دهند.

انتهای پیام

captcha