کانون فرهنگی مساجد؛ خط مقدم جنگ نرم دشمن
کد خبر: 3796697
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

کانون فرهنگی مساجد؛ خط مقدم جنگ نرم دشمن

گروه اجتماعی ــ امام جمعه شاهرود با بیان اینکه در جنگ نرم، تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن کانون‌های فرهنگی مساجد در خط مقدم قرار دارند، گفت: آگاهی به جوانان رسالت اصلی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

کانون فرهنگی مساجد؛ خط مقدم جنگ نرم دشمن

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود امروز، 19 اسفند در نشست با مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان، اظهار کرد: مساجد نقش مهم و تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند که در این راستا پس از پیروزی انقلاب نیز مساجد پایگاهی برای حفظ و نشر تبلیغ و ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ نرم، تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن این کانون‌ها هستند که در خط مقدم قرار دارند، متذکر شد: آگاهی به جوانان رسالت اصلی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

امام جمعه شاهرود با تأکید براینکه کانون‌های فرهنگی و هنری باید با تربیت نیروهای جوان براساس شاخص‌های اسلامی، نقش ارزنده خود را در این زمینه و در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن انجام دهند، اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با به کارگیری ظرفیت‌های مختلف فرهنگی و هنری زمینه جذب نسل جدید را به مساجد فراهم کنند.

به گفته وی، فعالیت‌های دینی و فرهنگی باید به‌صورت ویژه در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد انجام شود که در این راستا مفاهیم دینی به روش‌های مختلف گسترش یابد تا این موضوع به رشد و تعالی جامعه نیز کمک کند.

حجت‌الاسلام محمدرضا حدادیان، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد استان سمنان نیزمتذکر شد: برنامه‌های مختلفی توسط کانون‌های فرهنگی و هنری در استان سمنان برگزار می‌شود که محوریت تمامی این فعالیت ها جذب جوانان به مسجد است.

انتهای پیام

captcha