بازدید بیش از ۶ هزار مسافر نوروزی از امامزادگان شفت
کد خبر: 3801163
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

بازدید بیش از ۶ هزار مسافر نوروزی از امامزادگان شفت

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف شفت گفت: ۶ هزار مسافر نوروزی در قالب طرح آرامش بهاری از امامزادگان این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش ایکنا از گیلان، حمید رحیمی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان شفت، امروز‌، 17 فروردین‌ماه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در 9 بقعه متبرکه این شهرستان، اظهار کرد: طرح مذکور به منظور تقویت باورهای دینی و مذهبی و نیز بهره‌برداری مطلوب از فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه در سطح بقاع متبرکه این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۶ هزار مسافر نوروزی از امامزادگان این شهرستان بازدید به عمل آوردند و حدود ۱۵۰ نفر اسکان یافتند، افزود: قرارگیری اماکن مذهبی و بقاع متبرکه شفت در دل طبیعت باعث جذب مسافران و گردشگران نوروزی به این اماکن شده است.

رئیس اوقاف شفت با اشاره به اینکه هر ساله طرح آرامش بهاری برای خدمات‌رسانی هر‌چه مناسب‌تر به مسافران و فراهم آوردن لحظاتی به خاطر ماندنی در جوار بقاع متبرکه اجرا می‌شود، گفت: در اجرای طرح آرامش بهاری خیمه‌های معرفت نیز دایر و در قالب آن نسبت به ترویج سنت حسنه وقف نیز اقدام شد.

رحیمی‌ ایام تعطیلات نوروز را بهترین فرصت برای استفاده از ظرفیت فضای بقاع متبرکه برای جذب مسافران و گردشگران نوروزی دانست و گفت: این ایام زمانی مناسب برای ایجاد ارتباط عمیق بین افراد و فضای معنوی امامزادگان و همچنین انس با بقاع متبرکه است.

انتهای پیام

captcha