ثبت‌نام بیش از ۳۰۰ کردستانی در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3805040
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

ثبت‌نام بیش از ۳۰۰ کردستانی در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: با اطلاع‌رسانی انجام گرفته بین فعالان قرآنی استان تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر در مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با اطلاع‌رسانی انجام گرفته بین فعالان قرآنی استان تاکنون بیش از 300 نفر در مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با اشاره به بررسی آمار شهرستانی این دوره از مسابقات قرآنی افزود: شهرستان بانه، بیجار و سنندج بیشترین ثبت‌نامی در این دوره از مسابقات را داشته‌اند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان مسابقات قرآن را فرصتی برای استعدادیابی بین قرآنیان استان دانست و اعلام کرد: مسابقات قرآن بستری برای جریان‌سازی قرآنی و ورود به تدبر و عمل به قرآن است که خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد پرورش استعدادهای فاخر قرآنی در استان بودیم که موفق به کسب عناوین برتر کشوری نیز شده‌اند.
وی در پایان با دعوت از قرآنیان استان جهت حضور در این دوره از مسابقات قرآنی یادآور شد: قرآنیان استان کردستان می‌توانند تا تاریخ 10 اردیبهشت با مراجعه به سایت www.quraniran.ir در رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان و حفظ مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت‌نام کنند.
انتهای پیام

captcha