برگزاری هفت همایش زکات ویژه روحانیان در کردستان
کد خبر: 3806488
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹
سال گذشته انجام شد؛

برگزاری هفت همایش زکات ویژه روحانیان در کردستان

گروه اجتماعی - رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در سال گذشته هفت همایش زکات ویژه روحانیون، ۲۰ جلسه سخنرانی، ۱۷ هزار پیامک به کشاورزان در راستای ترویج به امر زکات و ۵۰۰ مورد تبلیغات چهره به چهره انجام شده است.

خالد جعفری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: خوشبختانه سال گذشته یک هزار و 170 هزار تن تولید گندم شد که از این میزان تولید، یک میلیون و 27 هزار تُن خرید تضمینی توسط دولت صورت گرفت.
وی افزود: جهاد کشاورزی در خصوص محصولات کشاورزی وظیفه ترویج و تبلیغ زکات را دارد که خوشبختانه در استان کردستان استقبال خوبی انجام شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، با اشاره به اینکه در سال گذشته 22 هزار تُن بذر تولید شد، عنوان کرد: امسال با توجه به بارندگی تا این مقطع 560 هزار هکتار اراضی دیم زیر کشت رفته که نسبت به سال گذشته 30 هزار هکتار بیشتر اجرایی شده و همچنین 28 هزار هکتار اراضی آبی نیز زیر کشت رفته است.
وی در ادامه بیان کرد: براساس بررسی‌های جهاد کشاورزی پیش‌بینی شده که امسال یک میلیون و 252 هزار تن گندم در کردستان تولید شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، عنوان کرد: خوشبختانه کردستان در سال گذشته رتبه دوم کشوری تولید گندم را به خود اختصاص داد که توانستیم 12 درصد از گندم کشور را فراهم کنیم.
جعفری با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهاد کشاورزی، یادآور شد: در سال گذشته هفت همایش زکات ویژه روحانیان، 20 جلسه سخنرانی، 17 هزار پیامک به کشاورزان در راستای ترویج به امر زکات و 500 مورد تبلیغات چهره به چهره انجام شده است.
انتهای پیام

captcha