مسئولان با کار بر بیانیه گام دوم انقلاب روزنه‌های موفقیت انقلاب اسلامی را رصد کنند
کد خبر: 3808254
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

مسئولان با کار بر بیانیه گام دوم انقلاب روزنه‌های موفقیت انقلاب اسلامی را رصد کنند

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به اهمیت اجرای برنامه‌های گام دوم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: وظیفه‌ همه نهادها و ارگان‌های دولتی است که روی تک تک موارد بیانیه گام دوم انقلاب کار کنند و براساس آن روزنه‌های موفقیت انقلاب اسلامی را رصد کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در نشست ماهانه روحانیون مسقر که امروز، 12 اردیبهشت ماه در شهر پیرتاج برگزار شد، اظهار کرد: حضور مبلغان در مناطق مختلف شهری و روستایی اهمیت بسیار زیادی دارد و روحانیون با اجرای برنامه‌های عبادی، فرهنگی و تبلیغی می‌توانند به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کمک کنند.
وی به اهمیت استفاده از شیوه‌های نوین ترویج فرهنگ دینی در جامعه اشاره کرد و افزود: گفتمان جوانان امروزی تغییر یافته است لذا ما باید با تقویت باورهای دینی به دنبال شیوه نوین برای تبلیغ در کنار تقویت تبلیغ سنتی باشیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تأکید کرد: باید روحانیون دانش و اطلاعات خود را با نیاز جامعه امروزی به‌روز کنند و از روش‌های جدید تبلیغ در فعالیت‌های خود بهره ببرند.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان بر اجرای بیش از پیش فعالیت‌های دینی و قرآنی تاکید کرد و افزود: لازم است تا در راستای ترویج برنامه‌های قرآنی و دینی در این ایام بیش از پیش بکوشیم.
حجت‌الاسلام کرمی در ادامه به اهمیت اجرای برنامه‌های گام دوم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: وظیفه‌ همه نهادها و ارگان‌های دولتی است که روی تک تک موارد بیانیه گام دوم انقلاب کار کنند و براساس آن روزنه‌های موفقیت انقلاب اسلامی را رصد کنند.
انتهای پیام

captcha